<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
下雨天....      2006-06-02 04:33 PM

今日落好大雨牙,,不過都要返學
acc測會計比率,又教會計概念
好混亂牙!!econ又講番個圖...
小息不斷做個個story,為左攞好成績
到eng,竟然quiz long composition
仲要作200字,有兩個題目比我揀
第一個題目,我完至吾知問乜
唯有作第二個啦,點知第二個題目係......
一封信,仲要係rani寫比carew
要我回信,作作下到我地考story
我同羅文落去ETV room,點知見吾到寶君佢地
之後我同羅文跑上四樓搵佢地,原來佢地吾知係邊度考
跟住跑返落去ETV room,我見到操場濕哂
又落好大雨,寶君佢地考先,我同羅文係度講笑
終於到我地la~羅文好搞野,講野勁細聲
我都知好差架啦!之後拿拿臨返課室做埋long comp
打鐘我仲差10個字,佢地就搶左我,好無奈牙
天文台發出左紅色暴雨,但係都無得走
臨落堂學校先話吾比走,又要我地留係school lunch
我地班極度抗議,,我地決定叫飯食,等左好耐
係班房度玩,成一點飯先到,d飯得筷子食,
未試過用筷子食飯,第一次,好快就打鐘
maths堂教三角函數,畫圖畫圖畫圖
3點終於走得,但係都落緊雨.......

PS:究竟幾時先化解到呢d恩怨??



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
s7327
Ting24
frcqueenie
yankiucheung
AHYINGKAkA
rubychau123
melody624
eman1210
lam0723
stephanie19
popofish
Ooching123oO
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | ... | 375 | »