今日落好大雨牙,,不過都要返學
acc測會計比率,又教會計概念
好混亂牙!!econ又講番個圖...
小息不斷做個個story,為左攞好成績
到eng,竟然quiz long composition
仲要作200字,有兩個題目比我揀
第一個題目,我完至吾知問乜
唯有作第二個啦,點知第二個題目係......
一封信,仲要係rani寫比carew
要我回信,作作下到我地考story
我同羅文落去ETV room,點知見吾到寶君佢地
之後我同羅文跑上四樓搵佢地,原來佢地吾知係邊度考
跟住跑返落去ETV room,我見到操場濕哂
又落好大雨,寶君佢地考先,我同羅文係度講笑
終於到我地la~羅文好搞野,講野勁細聲
我都知好差架啦!之後拿拿臨返課室做埋long comp
打鐘我仲差10個字,佢地就搶左我,好無奈牙
天文台發出左紅色暴雨,但係都無得走
臨落堂學校先話吾比走,又要我地留係school lunch
我地班極度抗議,,我地決定叫飯食,等左好耐
係班房度玩,成一點飯先到,d飯得筷子食,
未試過用筷子食飯,第一次,好快就打鐘
maths堂教三角函數,畫圖畫圖畫圖
3點終於走得,但係都落緊雨.......
PS:究竟幾時先化解到呢d恩怨??

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




