又要返學啦,離考試又近一步啦
估下到時見到張成績表會吾會流淚?
不過我知道再吾溫書就一定升吾到上5B,so一定要溫書
maths又教三角函數,開始識得做啦
Econ講供給彈性,d野愈黎愈難
小息做group discusstion張紙
中文繼續講朗讀,仲搵左幾個試讀
eng做discusstion,準備個時我地不斷分配A,B,C,D
到開始就好混亂佢地個個都吾記得哂
全部比哂我讀,實好低分啦
搞掂完見別有d人做番上次篇文
geog又係度做農業工作紙同埋終於攞到證書啦,開心死我牙!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




