<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
monday      2006-06-05 04:23 PM

又要返學啦,離考試又近一步啦
估下到時見到張成績表會吾會流淚?
不過我知道再吾溫書就一定升吾到上5B,so一定要溫書
maths又教三角函數,開始識得做啦
Econ講供給彈性,d野愈黎愈難
小息做group discusstion張紙
中文繼續講朗讀,仲搵左幾個試讀
eng做discusstion,準備個時我地不斷分配A,B,C,D
到開始就好混亂佢地個個都吾記得哂
全部比哂我讀,實好低分啦
搞掂完見別有d人做番上次篇文
geog又係度做農業工作紙同埋終於攞到證書啦,開心死我牙!!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
AHYINGKAkA
lolitayi
popofish
TEPPEI520
Ooching123oO
YIUUUU
ellenbear
eman1210
rubychau123
yankiucheung
YUBABE1219
Lovehappy
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 375 | »