今日考acc同綜合
琴晚7點同羅文&tommy出去溫書
溫到大約十一點就返屋企
返到屋企繼續溫
溫到點幾就訓左一陣,
四點又起身溫書
五點幾開左陣computer
見到羅文同我msn
佢同我講佢未訓過
我地傾左陣就打比Tommy
叫佢早d出門口
我係7-11等佢勁耐,佢先出現
考acc啦~突如其來的胃痛搞到無心情做牙
好難牙~實吾合格啦!!
考完綜合返屋企
2點又出去溫書
溫左一陣就走,去買野食
由祖堯食到落L.K
買左好多野食
去左公園傾計
我同羅文講左個個人既秘密

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




