今日好凍牙....
maths派番卷la~
好彩我合格
中文派左好多卷
小息.....
我比心怡,人儀一齊圍我
lunch差吾多完我同小明返到
班女仔同我講我地班lose左
不過係我心中已經win左
中史要去HALL做評論題
放學我落KF買番本paper1
我買到,,
我好thx小明,豪dee陪我
我知道呢排好多人病
連我都吾例外...
有病既,,我希望你地快d好返,,
無病既,,你地就要小心身體...

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




