今日好凍牙,, 得個9度,,想凍死人咩=.= PA堂,,,,,,, 我終於識計呢d數啦 但係上次個次小測得21分je 下次我一定會盡力 Econ默書我都吾係好識 中史都係一樣 Eng,,,, 要出去,,勁無奈lo 不過組組都好好少 maths堂我做唒個條數lu~~ 輕鬆哂!! 打完今日啦....