<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
=.=""      2006-02-11 07:28 PM

由於今日要去植樹~~
So今日要好早起身=.=""

近8點,,
謝立文就打比我!!

個陣時我已經知道我地實遲到
又驚比何sir XX
so我好快跑去地鐵站搭車去九龍塘
搭左我地半粒鐘先到九龍塘
途中係車度差d透吾倒氣
點知去到九龍塘火車站吾見哂佢地
跟住何sir 打比我叫我地搭火車去<<太和>>
再轉巴士去<<嘉道理>>
搞左粒幾鐘
終於去到=.=
去<<嘉道理>>做咩??
詳情梗係吾講啦
回程,,,,,
係火車到都有同何sir 有講有笑架
打住禁多先
手攰牙!!!!!

 

 

 


 


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
eman567
ching1721
ellenbear
melody624
lam0723
yuki1013
RENEEBLOG
frcqueenie
stephanie19
yankiucheung
miki20
s7327
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | ... | 375 | »