由於今日要去植樹~~
So今日要好早起身=.=""
近8點,,
謝立文就打比我!!
個陣時我已經知道我地實遲到
又驚比何sir XX
so我好快跑去地鐵站搭車去九龍塘
搭左我地半粒鐘先到九龍塘
途中係車度差d透吾倒氣
點知去到九龍塘火車站吾見哂佢地
跟住何sir 打比我叫我地搭火車去<<太和>>
再轉巴士去<<嘉道理>>
搞左粒幾鐘
終於去到=.=
去<<嘉道理>>做咩??
詳情梗係吾講啦
回程,,,,,
係火車到都有同何sir 有講有笑架
打住禁多先
手攰牙!!!!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




