上maths好好對於maths有好大期望~~
中文又係做筆記
小息我係到溫Geog
Geog堂miss鍾幫我地溫書
好Happy!!
英文測composition
好鬼難!!!實吾pass=.="
到左放學既時候
成班玩左一輪就測geog
好難do~
實吾pass=.="
測完就走
係車到比死人淑花同牙琴扯頭?
吾知要用幾多枝生?水呢??
tomorrow我要做短講
驚驚......................

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




