今日好凍牙! 我有少少洗鼻水=.= 今日要返去補Maths 好鬼熱鬧架姐 放左之後牙琴同小明就打比我 問我一吾一齊溫書?? 我無所謂 我,,小明,,心怡一齊上牙琴屋企 溫書個陣牙琴2個妹不斷打我地 勁慘~~~ 溫到3點到 我地一齊落樓下玩 我同牙琴2個妹玩 攪到我成身痛 落到樓下玩都係一樣 牙琴2個妹成日都追住我同,小明黎打 5:00走lu 我,,小明,,心怡去左青衣城玩 之後各自各走lu