今日我地要補課~~ 一朝早,我去小巴站就撞到(小明,何志豪,牙琴,劉泳冰,寶君) 一齊搭車LO 補maths補到12點幾 就lunch lu 我,小明,何志豪,立立,人儀,牛奶就落左荔景食 到Geog補課 我地班好鬼認真ar 中間有一段休息時間 我地就玩啦 又比女仔搞我啦=.= 真可憐 不過都好ok既~~