今朝早早會企左係hall好耐
凍到變冰人
我最憎上Econ堂
偏偏今日有兩堂.....
小息lu.....
又比個個死人淑花打左好多巴
最後個兩堂最好玩
放學後
同死人淑花一架車
搭緊個陣時
比兩個小孩到吾小孩既小孩子串ar....(仲係過謝立文),死人淑花又幫佢地..
白痴
又上車講到落車....................................................

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




