<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
好凍呀      2005-12-14 07:31 AM

今日好凍呀!!今日係school陸運會
鬼咁早要去Tsing Yi
凍到死呀
到左Tsing Yi Sport Ground後就揾位坐
去到10點幾
就要我跑1500米既時候
起初跑得好舒服
到last 200m
可能熱身不足
令到開始慢下來
最後得第三=.=


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
lam0723
stephanie19
miki20
Ting24
Lovehappy
yankiucheung
yinkam
popofish
RENEEBLOG
lolitayi
eman567
melody624
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | ... | 375 | »