今日好鬼凍牙!!! 一朝早就抄功課 第一堂係maths d數好易早牙 開始發覺自己好叻^.^ 好快又過左2堂Econ~ 中文堂派番琴日中文卷 好彩我pass姐 Eng堂要考口試 我當時好緊張 考完之後輕鬆唒 Lunch:去左踢波 最尾2堂去左Hall睇話劇 超悶~