今日一起身發燒 好辛苦.... 返到school........ 謝立文就攞哂我d書出黎 我都吾知做咩事=.= 我諗住攞要用d書出黎 擺番d吾用既書入去... 佢就發皮氣...就咁嬲左我成日
我吾係一定要返條匙,我想你快d配番條匙姐 點解要搞到咁大獲:???