今日 上econ堂,我都吾知曾sir up d乜...悶都悶死 小息後.... 上個個miss soon堂....真慘 比miss chow篤左出去講,仲要係第一組 最後geog堂 我地調哂位坐...真正... 放學後測會計,....好難丫