今日終於考完試~ 好開心牙!! 今日考係econ 吾夠時間牙 d MC都係亂填je~~ 實吾合格啦=.= 吾好提la~ 放假好,放假妙 不過我吾知係屋企做d乜好 好鬼悶ga~~ 不過就新年啦 希望今年既利是會多d啦!!