2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| 2008-07-17 |
分類: 未分類 |

係我永遠既好姊妹=]]
宜黑仔係我最愛既人,,
但願一切安好xd
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過bOlg喇,
e排都唔知自己做緊咩..
同呀奇分手之後成個人就好似冇晒方向咁......
有時我連自己仲可以做d咩都唔知,
我唔開心佢又点會知呢?
|
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
| 2008-04-02 |
分類: 未分類 |
今天我千辛萬苦想遇見他..
但只怪我們有緣無份T^T... |
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 2008-01-29 |
分類: 未分類 |
昨晚終於看完了林詠深的[歌中消失],,
是這個系列的大結局來的...
超好看喔!
所以今朝借了給LinG linG看。
那個單車講座很精彩..
可借我zzz了......
今天發生了很值得高興的事
{第1眼注定綠份}..
這句預言是真的嗎?!...
但是我總是相信很難相信的事情,
真想快點能听到未來的樂曲
預知未來的事情... |
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 2008-01-28 |
分類: 未分類 |
只是說1句話..
便正接從我的生活中消失,
這真是太不負責任了~..!
也許..我和他的回憶實在太多..
令我有點倦戀,
但是就算不再見面:
我們各自也會正常地生活吧
|
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
| 2008-01-25 |
分類: 未分類 |
今天很興奮,,
因為晚上到男的家開派對!!
今天只見了1次呀奇..
但是己經很滿足了"
考試成績不太理想...
通識只有7十幾分~[100分合格]..
太糟了//但是我會繼續努力的! |
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
| 2008-01-21 |
分類: 未分類 |
很開心喔!
無意中開了一個新blog..
今天是我的新blog開張的日子,,
等我來恭喜自已
今天又看到他了...
那種feel真不知怎么形容!
不過也蠻開心的.
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|