今日學校有鬼屋
成班人好KAI咁入左去
不斷問D鬼攞糖
但係差唔多一粒都唔淨
好難先攞到一粒 XD
今年鬼屋D鬼化妝唔錯
GD~
之後去左睇得番一D"不速之客"
THEN GO HOME-V-
CM~~~~~~~~
今日琛琛生日
琛琛生日快樂!!!
PE跑九分鐘
攰
放學
我 叔叔 霖霖 文文 周公 肥積
行去琛琛屋企
好遠. . . .
行左好耐終於到喇
入到琛琛屋企
仲係好好好好好大
AUNTIE 好好人
買左好多野
個cake 好好味XD
去左一陣就要走LU
點解今日要學笛架
So sad T T
我要CM啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!