MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

Carmen blog
倒轉了沙漏 不見得可改寫春秋 !'
carman629
暱稱: Carmen
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-01
2010-04-26
2010-04-10
2010-03-27
2010-03-14
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 360
今日人氣: 0
累積人氣: 5012
2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


Prefect Camp* 分類: 未分類

好耐冇HI過qooza啦//
星期6去左prefect camp
好好玩^^)*
首先11點番學校集合
玩熱身遊戲
之後搭車去西貢玩定向,,
同左3隻狗仔影相,,好得意
又拎左100個1毫子去換1個10蚊幣
又去釣魚又去問15個外國人拎簽名
最重要係唔知由西貢b道開始跑跑跑跑跑跑到去西貢戶外康樂中心
跑完差D死-,-
我地TEAM A仲要包尾果隻...可憐
之後去到又玩升天,蒙眼同埋(惡)魚?
很好很好同洗玩水^^
之後食晚飯食晒D野咁濟,,我地果枱超大食
食完野去夜行
去足球場聽規矩果時望上天D星勁閃勁多,,
好靚好靚//
夜行完有段空閒時間
好大排人一齊玩[何仔公]
張皓昌撞到我成個人趴左係地下!
我即刻彈起追住佢梨打,,哈哈
之後營火會唱歌跳舞!
果D舞會轉人咖^^
之後番房同Melody,Toby同埋個F.2一齊鋤2
玩7盆Melody係輸家,,佢笑得超勁笑到佢自己喉嚨痛-,-
1點訓教!
同陳美好1齊訓佢打鼻寒勁嘈
嘈到我訓唔著-,-佢竟然打鼻寒!-,-
第日先知黃潔盈佢地間房D人玩通宵
早知我都去玩唔訓啦-3-
星期日既活動就係角色扮演同檢討!
我比人臨時推出去扮Mr.劉志光&Miss萬美美囉救命!!!!
唉,,比人笑死><
之後走人搭車果陣係咁訓
返到屋企2點幾3點訓訓訓訓訓訓到7點幾,,
總之就好攰好攰啦.....

李美珊扮鬼 星星 星星



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


2009-12-22 分類: 未分類

我好耐冇打過qooza啦~
今日好好玩^^(*
首先10點幾衝上長宏謝俊業屋企整菠蘿香腸
去之前仲同詹穎兒去左歐陽健峰屋企
佢地2個屋企都好大!
整菠蘿香腸果陣又超好笑,,
勁好玩
之後11點之前又碌返落長亨個公園搵陳美ho,黃婉雯,黃潔盈,區潤發,鄧善騏,蔡靜怡
我地去東涌踩單車!
去到東涌食完野就唔知點樣好困難咁到搵到逸東村
之後揀單車,,
揀完就係咁周圍亂踩
踩踩下又走返入商場買野飲,,
食左好耐冇見的唧唧冰^^
之後又周圍亂踩
上斜路陳美ho包尾-0-
之後要去海則b踩
就周圍問路
一條路來回左起碼2次
最後去到踩左陣就走lu,,
今日我好叻冇撞過車^^




 
 











2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:8個字 )


2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

今日好凍好凍好凍好凍好凍
凍到D巴士的士都唔識去巴士的士站曪!
等的士等左成半個鐘都冇!DOE到爆炸!!!
成8點先番到學校打尖嘟卡''
之後衝上4C睇書果陣發夢- -''
我今日醒左!冇帶尋日果件嬲^^
如果唔係件嬲又比李巨龍主席先生同埋蔡冠通分屍 -0-
英文堂去採排X-men..
好好笑好好玩呀哈哈^^
Economic呀sir依然好笑
仲提我地Lunch睇佢打波//
小息同陳美ho食野
食得好快之後就衝上去當值
可惜都係遲!
蔡婉祺大朋友冇返呀甘爸爸梨代*0*
中文Maths幾好呀
Lunch當值做Leader可惜做得好失敗- -''
之後中史真係10000個辛苦
呀sir催眠呀!!
我諗我忍著唔訓教忍到反晒白眼呀救命
最後都係忍唔著pa左係到
地理冇乜
放學去M記//
5點搭車去旺角補習
bowbow好可憐見唔到佢
放左即刻化悲憤為食量係咁食食食!
我同陳美ho好叻咁阻止到佢
值得比粒^^
之後去影貼紙相
影完8點幾走人
追42A追唔到仲要比人叫我同陳美ho係大姐
好采唔係叫大姑如果唔係真係可悲!!
最後9點8先返到屋企
旺角暖過青衣好多!
 
變身!>> 假眼假口假so!



2009 年 11 月 14 日  星期六   落雪


2009-11-14 滿足 分類: 未分類

我成個星期冇打blog -0-
講返尋日../
Maths堂好好玩!(日日上Maths都好好玩)
尋日prefect當值好好笑*
早上蔡婉祺遲到,,
佢一上到梨就即刻行走廊睇下仲有冇人未落去早會
點知佢一路行一路跌D記名紙''
跌到成地都係佢仲要唔知
傻下傻下咁好好笑
Lunch當值*
呀甘爸爸梨代蔡婉祺
佢一路係走廊到行一路背黑旋風廣告,,
超好笑'
之後我同陳美ho去比分
超好玩^^
今日7點AM就起左身
之後去葵盛東揾陳鈺珊去陳兆民Red Cross
搭小巴好恐怖!!!
去到陳兆民,,
幾好呀唔錯呀同YU2唔記得咩團介紹套U比D new member
不過真係超凍!
陳兆民中學好靚!好羨慕*
1點幾放人同陳鈺珊食完M記返屋企同呀媽去元朗揾姨姨同嘉儀姐姐
點知去到嘉儀姐姐去左教會!咁就見唔到佢啦-3-
之後呀媽同姨姨一路整頭髮一路傾
我悶到暈就自己行
竟然冇當失路真係超叻!!
之後就同姨姨佢地hea下傾下10點返屋企
搭車果陣訓得好飽!
今晚果集鋼練FA好好睇咁*