好耐冇HI過qooza啦//
星期6去左prefect camp
好好玩^^)*
首先11點番學校集合
玩熱身遊戲
之後搭車去西貢玩定向,,
同左3隻狗仔影相,,好得意
又拎左100個1毫子去換1個10蚊幣
又去釣魚又去問15個外國人拎簽名
最重要係唔知由西貢b道開始跑跑跑跑跑跑到去西貢戶外康樂中心
跑完差D死-,-
我地TEAM A仲要包尾果隻...可憐
之後去到又玩升天,蒙眼同埋(惡)魚?
很好很好同洗玩水^^
之後食晚飯食晒D野咁濟,,我地果枱超大食
食完野去夜行
去足球場聽規矩果時望上天D星勁閃勁多,,
好靚好靚//
夜行完有段空閒時間
好大排人一齊玩[何仔公]
張皓昌撞到我成個人趴左係地下!
我即刻彈起追住佢梨打,,哈哈
之後營火會唱歌跳舞!
果D舞會轉人咖^^
之後番房同Melody,Toby同埋個F.2一齊鋤2
玩7盆Melody係輸家,,佢笑得超勁笑到佢自己喉嚨痛-,-
1點訓教!
同陳美好1齊訓佢打鼻寒勁嘈
嘈到我訓唔著-,-佢竟然打鼻寒!-,-
第日先知黃潔盈佢地間房D人玩通宵
早知我都去玩唔訓啦-3-
星期日既活動就係角色扮演同檢討!
我比人臨時推出去扮Mr.劉志光&Miss萬美美囉救命!!!!
唉,,比人笑死><
之後走人搭車果陣係咁訓
返到屋企2點幾3點訓訓訓訓訓訓到7點幾,,
總之就好攰好攰啦.....
李美珊扮鬼 星星 星星 
|