MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

Carmen blog
倒轉了沙漏 不見得可改寫春秋 !'
carman629
暱稱: Carmen
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-01
2010-04-26
2010-04-10
2010-03-27
2010-03-14
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 360
今日人氣: 0
累積人氣: 5013
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 分類: 未分類

今日好好玩**
早上10點幾去學琴
學完琴返屋企見到許家琪,,
佢遲大到!
12點幾返學校揾黃潔盈黃婉雯陳美ho
1齊去唱K**
詹穎兒臨時講唔去好掃興!
哈,,我地同方力申唱左好多首]
唱到最尾好累'
唱完黃婉雯走人-3-
之後同黃潔盈陳美ho周圍行
4點幾黃潔盈走人
我同陳美ho又係大眾玩公仔
出左新公仔超得意^^
之後睇人畫畫畫得得超靚*
5點幾6點就返屋企

月亮呀** !



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

今日超好!
尋日冇功課今日唔洗係咁趕趕趕
朝早發現原來星期3Lunch冇簽到!
計遲到超唔扺!
化學堂冇乜,,
Economic林Sir講愛情史*.*
之後小息比李美珊記名囉
雖然係玩但係我未見過prefect記prefect名囉-3-
之後2堂英文,,
第1堂Ms Ip好大火!
第2堂去呀Bill道*
幾好呀成堂傾計設計公仔^^
Lunch當值,,
原來蔡婉琪叫琪琪,,!
好難想像有人咁叫佢
佢1聽到就1000個無奈//
之後好正,,
我,張皓昌,陳美ho,琪琪4個1字排開
行晒條路**
係4C守班果陣係咁同企係到果D人講"返埋位啦同學"冇人理!
當完值見到呀甘爸爸**
之後中文說虎/
Maths成堂玩
有人訓教有人開演唱會!
放學去補習
我帶錯筆記囉唉!
之後就義務幫Ho抄功課]]
補完黃婉雯梨左補送生日禮物比我**
好開心!
bowbow補完習就同佢媽咪走左!
之後黃婉雯走埋-3-
同陳美ho行左陣就走人

 



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

呢2日好凍!!!
今日又早讀啦!'
睇X-man#好眼訓!
我又要對住4C全班坐唔可以比佢地見到我訓教所以拎到本書好高
**遮晒
之後英文我冇帶EIL
唔洗去detention class但係要抄2次!!好可憐
Economic淨成20分鐘比我地做自己野*
中文作文〈清晨〉
600字即日交!
篇文作到好熱鬧
Maths冇乜
Lunch跑返梨同人爭嘟證,,
個個係到衝線好搞笑|
嘟左張證遮到遮唔澈!'
去Locker拎中史書點知拎左中文書!!!!!
仲要人地講我先知拎錯!!!
超白癡
之後中史
真係死人!!!!!
我同詹穎兒悶到訓著!
好眼訓好眼訓......
之後地理派小測
84滿分有54''
詹穎兒個分真係....
之後放學Economic小測
之後走人**

 



2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

登登!!
10月31號HALLOWEEN
prefect日營返學校,,
好好玩不過好恐怖!
D遊戲真係呀-,-
甘先生做左爸爸!!
即刻老左20年!-3-!
不過最後個遊戲好正''
整磨菇粒著晒我地//
買左買蛋糕去黃婉雯屋企
晚飯時間打b爐
好多野食食到好飽好飽
之後就玩玩玩,,
玩完食木乃伊蛋糕^^*
10點幾走人'']
今日返學好可憐!!
要嘟證-3-
早上返學嘟果陣好好彩
嘟完即刻有人嘟''
Maths堂起正!''
成堂成班都好努力咁做功課,,
不過我份小測100分滿分我得17分囉!'
之後PE堂打籃球//
陳美ho又pa街啦!!!
中文堂好正!!
要作文作糖果,,
老師派每人一粒糖**
上堂一路食一路作**
英文堂冇乜,,
班課去禮堂**
Jackeline梨左講講坐
History用英文上課//
唔係好掂-,-
死人


月亮呀
計呀**



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 分類: 未分類

我下次返學唔等戴凱怡啦!
等到佢落梨佢同我講你地走先啦
之後佢就係咁同呀b個傾傾傾行行行囉!
不過今日當值好好玩^^
蔡婉琪係咁同我傾傾傾
佢一定係用霸王洗頭水!!
佢個頭會"咚"咖哈!
上Economic祝林Sir生日快樂^^*
成班唱生日歌**
英文堂Ms Ip好唔舒服
中文堂Miss Cheung紮計
好驚雅!
放學1000個恐怖!
我同詹穎兒行到去Library果陣見到2個人相撞流勁多血
嚇到我唔識郁!
唉諗起我仲覺得恐怖><
之後同bowbow陳美ho去補習
Miss講好笑鬼故..
放左呢道行陣果道行陣就去M記,,
之後走人,,
bowbow今日好大食!!!