■ 車車日記...ㄍ◤無變改 每刻千分關注百般寵愛,使我寂寞亦可感到被愛,能被你盛載 去把傷心掩蓋,成長當中可減去悲哀...◢        
  
 
 
carmanho

 


暱稱: ≧[[車車...≦
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

慧你要大個喇
爸爸~父親節快樂~
打麻雀
數學.....
考試既第1日....



 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed

 

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天

 

游水... 開心

今日星期四呀~

今日第1,2堂都係普通話

阿sir講講下都冇講書lu...

因為我地冇人聽

有d就係度傾計,有d就係度拍拖,有d就係度玩....

之後叫a叫左一句

我想玩電腦!!

之後阿b就係度話

想玩就上圖書館玩...

(你洗唔洗咁呢?你話做緊野咪得囉!明知青青小朋友,你唔洗咁呀ma?你真係變成咁)

阿b講完呢句之後

阿c就係度話唔好咁喇~仲要係度對住我地微笑

(請問什麼意思呢?有好?定係....真係唔知道囉)

之後阿b走黎熄fan

阿a又係衰既...

人地熄關你咩事呢?

阿a又手多去開番人地

我知有時忍受唔到人地d微笑

咁我地可以點呢?

之後阿b就發脾氣(我想請問你係唔係因為一個佢而咁呢?你都知道阿a唔識野,你洗唔洗當住咁多人鬧佢呀?佢係女仔黎嫁....佢真係錯晒咩,佢都係火遮眼姐~我知佢都有唔岩,我地都有唔岩,阿c又岩晒???你自己諗清楚喇~!!!!)

唉~我地真係唔想你變成咁囉!你又唔係已前既你!!!

[唔知你仲會唔會睇我日記?]

睇唔睇到都唔緊要嫁喇

之後上pe堂

原來呢一間學校

pe都要聽書嫁....仲要考筆試...

真有趣

之後就上英文堂

今日英文堂已經冇咁沈悶了~

因為有野獎

唉~不過冇人中呀!!!

之後LUNCH悶到死呀!

之後上西廚

今日整綠茶CAKE呀

都唔好食既!!

之後夜晚就同左阿珊,CC,康康,昶少去游水

唉~游水冇得帶COM

我簡直同盲一樣...

慘慘~仲要我去捉人波

仲有泳池好烏"做"呀!

好多昆蟲呀!!!

好核特~~~

番黎個陣

我地見到好多小強呀~

C穎超驚~幾鬼快唔見左人呀~!~~

傻仔.....

 

 

 

刊登時間︰2006-05-25 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]