| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|













 |
|


2006 年 6 月 13 日 星期二 |
 |
|


數學.....

 |
|
今日係考試既第2日
今日分開2節考
第1節就考英文~
9點30開番~
D聆聽好鬼快呀!
都唔係咁聽得到!
之後10點20分就走左喇~
唉~有好多人一到半個鐘就走左
10點鐘就走左
唉~連你都剩低我
淑怡仲考緊波~
雯又陪豪波
穎欣就搵FD
只剩低我一個
你就同MATTHEW去做大隻佬
我又冇我番屋企波~
今日屋企停電停水咩都停呀!
唉~你就玩得開心
我呢?
不過最終慧都收留左我~
你真夠朋友
同你都7年LU....
真好!
之後差唔多一點就番番去
考呢個數學
唉~一D都唔識呀~
有D人仲冇番TIM
之後走諗住可以去食野喇~
點知細廖由話要等佢
話人際未交書面報告
唉~不過最後都可以搵番
聽日交番LU.....
雯仲有唔夠一個鐘就生日喇~
生日快樂~大過女喇~
阿婆~~




|
| 刊登時間︰2006-06-13 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 119 | » | |