| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|













 |
|


2006 年 6 月 12 日 星期一 |
 |
|


考試既第1日....

 |
|
今日又要開始番學喇~
今個星期係番學考試
今日係考中文同普通話
今日係番9點30
不過要9點15番到
之後見到好多人都著波鞋番黎
可能因為對黑鞋攤左喇~!
唉~我聽日問唔到人借鞋呀!
聽日又要加入戰團tim!
考中文個陣好快就做完
不過冇得早走
不過有過傻婆就走去問黎sir
個個就係manman
之後佢仲同我講~
之後考普通話喇~
今次真係可以早走呀!
12點開考
12點30個個都走晒~
勁呀~




|
| 刊登時間︰2006-06-12 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 119 | » | |