carmanng
暱稱: 嘉敏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10月19日!!
10月18日~
去左行街!!
練籃球~~
去旅行.......
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
2ling~~~
Kenny XG~
may日記~!! ^^
MY LOVE(其中一個啊哥...
"馬仔"XG~
~天真..×*
-=小角色++°]] -(細...
*~熊熊XG
Hang姐XG~!!
王子XG
彤個XG~~
表姐個XG
翁惠德日記!
陳晶琦XG
腳趾XG~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 92
今日人氣: 1
累積人氣: 3045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


 ************** 開心

今日成2點幾先起身ar!! 訓左11個鐘喎!!!/\/\  then..比啊媽罵!!~  then..佢同啊妹落左去食野啦....我睇左一陣"籃球最強" then...go down 去eat food啦~!!  食完野......就去左睇野啦.......then...啊媽買左件"泳衣"比me ... 對我黎講....有小小...........唉~!! 仲唔比我穿多件t-shit ! ><" 好慘啊!!! ><......  聽日有節目...哈~!! 不過....未知得唔得......約定我個妹先...."何嘉怡" ^^  買左..就番home啦~! then...上左去打牌.....本身贏....但最尾輸"1皮" ←梗係細果隻啦......好似有小小粗........^^  9點番左home....then..睇左陣"萌boys1+1"就落左去食飯lu~~ 番到黎.....同"翁惠德" 傾左陣icq啦.....我估中左d野....好happy牙!! 唔知點解....佢一講左....我即刻有個念頭^^  ←唔係壞果隻!! 佢好似好happy咁.....我就放心啦......^^ 之後睇人d日記啦......聽左陣"歌仔"我打日記啦~! then...要沖涼....早d訓...今晚真係要......如果唔係唔夠訓~!! -.-" 

自從果日之後....我再冇同佢傾過icq啦.....But....呢個唔係問題....只要....你開心.....我就開心嫁啦!! ><"

但係....我真係好想好想知道妳所有所有既野牙!!

 

 

打日記既"時間"︰2006-07-31 12:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天


 ^^~ 開心

琴晚...3點幾先訓....今日竟然晨咁早...6:30起左喎....><"  之後..食左小小野...睇tv...冇咩野睇....但都睇到10點幾= ="  then..再訓過^^~  1點先比啊爸叫左起身.....好快咁整好哂d野....就同啊爸一齊落樓啦...啊媽同啊妹等緊....= ="  落雨....把傘唔算好大.....但係...同啊爸一齊(姐)....^^  食完就又同啊媽去左碟鋪啦.....冇野租...就去左曾記啦.....買左幾支筆&塗改液....好貴呢~!! 30幾蚊喎~!! 好采唔係我比錢ja~! ^^  買完...我就例去啊公到....同埋啊妹....啊媽要去見工.......但係我又冇帶........唉~! ><" 係27.....打牌...今次有好多本錢...^^ $150 ><"  有d驚驚地啵~!! 點知贏左$45~ 哈^^  以為輸......  芳e..輸左幾百ar!! 我地3家贏...我啦...啊公...仲有舅父~!! ^^ 啊公醒左$10 比我....對我黎講....好多嫁啦!!等錢洗牙!!~  打到7點到啦....啊公&芳e要出去...我同啊妹玩左陣啤牌....就落左去....落去沖涼.....啊妹食面....佢食完....我同啊媽就搵舅父食野啦......去左"一哥火鍋"食,今次食小菜....^^  唔係"十吓十吓" 好好味牙!! 有... "避風塘炒蜆" "椒鹽(善)球" ←呢樣..我唔鍾意食~! >< "薑蔥焗魚雲"  "素鮑片扒時蔬" 仲有湯呢~! 好清甜ar!! ^^  食完.....因為.果到每個卡位都有一部tv...so我地坐左陣睇果套"大白鯊" 冇得番home睇"犬夜叉劇場版-紅蓮的蓬萊島" 其實我有碟....XD then...就番左home啦...番到去.....玩左陣icq啦.....打日記.....今晚早d訓....又係呢句....不過,要提醒自己呢~!! 一陣仲要睇人地d日記牙!!

"對唔住牙.....Seafood!!!! 我聽日唔可以同你去漫畫節....因為..我啊爸林事唔比我去.....要失約....真係好對唔住呀!!!!!!!!!!!!! 請見諒><" "

打日記既"時間"︰2006-07-30 12:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


 7月27日!~ 驚訝

琴晚...發左個夢呢~!! ^^ 我主要係夢中see到2個人...好開心~!! 1.係"啊烽" 2.係"昌"   正確d黎講....係"溫煒烽"& "何定昌"  點解會發夢見到佢地呢?? = ="  可能太掛住佢地啦....由其係"啊烽" 因..前幾日先see到"昌"  家姐就好啦......可以成日都see到....... 2個都係我好鍾意既細佬~!! ^^

今日...又好晏起牙><" 一起身就1點幾la~!! 啊爸叫左我起身啦....之後....佢地落左去先.....我就即刻去換3啦....整野啦....整好...就跑落街啦...因為..我唔想比人罵.....><"  落都佢....因為飲左某2樣野.....整到冇咩胃口食野.....又胃痛~!! 好辛苦呢~!!  食完..就去左碟鋪..租碟啦...見到舅父呢~!! ^^ 之後一齊番27...啊媽去左3.......我地係上面...玩(啤)牌啦....之後又傾去swim d野....要去swim...><" 唉~! 慘慘~!! 我唔想見到........><"  好驚.....希望果日....你唔會黎啦...><" please~!!  then....就打機啦...打左好耐好耐牙.....對手痛到咩咁.......><"  到左8點... "張卓佳" 黎左....佢又蝦我....嗚嗚.... 拎隻鸚鵡放落我隻腳....嚇死我啦!!!!! ><....  不過...佢隻狗仔好得意牙!! ^^  輝哥哥隻狗都係呢~!!  玩完狗仔...就落去lu~!!  落到去....啊媽唔係到....我冇帶x匙...><"  第唔知幾多次><"  等左好耐....我同啊妹就上番27啦....之後...我打比啊媽...佢岩岩上緊3樓.... "媽的" then..就番home lu~!番到去...睇左一陣tv...then..睇"柯南" 好勁牙!! "工滕新一" 好好睇!! ^^ 睇完..就食面啦...我同啊妹...食完....同劉浚傾左陣icq...打日記.....一陣沖涼...同啊妹玩...被逼><" 之後...要訓牙!!!!!!!!!早d....

打日記既"時間"︰2006-07-27 11:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


 7月26日!~ 驚訝

今日12點先起...then..沖涼洗頭啦....睇左一陣"亂馬1/2"啦....就落左去同啊媽&妹食野.....食完....買左條波褲...好唔慣呢~!! ><"  死啦....遲d仲要穿出街....= ="  then...啊媽番左3...我同妹上左27啦....同舅父打牌.....仲食左一d好難食既野....食完...好想嘔啊呀! ><... 唔好食既..... 到左唔知幾點....啊公番左...之黎就話要訓....叫左我同啊妹番落去....舅父又陪左我地落....佢留左係3...一陣......一齊睇"見鬼"....好耐都冇睇啦....咁多人陪住啊妹睇.....佢都喊既....真係服左佢囉~!!  平時睇...佢都唔驚既....= =" 睇完....我就睇"柯南"....好好睇...我啊媽都有睇~!! ^^ 睇緊其間...我唔比個搖控器啊妹.....之後果個咁既吳嘉琪用d野打左落我隻手到...痛到咩咁....想打佢...不過肺事~!! 睇緊....... 哼~!! 我唔會再同佢玩嫁!!!! 睇完...整埋d野...就落左去同啊爸食飯啦....食完.... 啊媽話出面"落狗屎" 我先知原來咁大雨......= =" 啊爸跑左番去...我就同妹..媽去左惠康買野啦....又叫我拎....成日都話佢出錢..我出力!! ><" 今次仲重過上次!!! ><"  拎完..又超紅牙對手......><"  痛!!   番到home...我同啊爸睇tv啦....啊媽睇雜誌.....我睇左一陣tv冇睇啦....開左電腦....幫啊爸搵歌~~~之後睇人d日記....←例牌...  之後..又同kenny傾左一陣icq啦.....打日記...一陣要上論壇......^^~

聽日.....會好悶呢~ 我諗....其實..聽日想約人出黎傾計~

但係.............

唉...................................

打日記既"時間"︰2006-07-27 12:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


 7月25日.......

今日又係好晏先起身丫...= =" 琴晚4:00先訓牙><" 起左...之後....沖涼...同人傾左一陣icq啦~ 就同啊媽&啊妹出左去食野....去吉島....又係穿裙....= =" 真痛苦......... 去到...同埋啊公一齊食野...係"銀龍" 好飽呢~~ 坐左一陣啦....之後一齊行街睇吓野咁囉~~ 又去左果間野買包包哦~~ 果間d包雖然係好食.....但唔洗次次去都買嫁~~ ><" 牙媽又買左好多呀~!! = = 我同啊公係出面等左好耐呢~!! 買完....又行左一陣啦.....then..齊齊去"百街"啦~!! 又買左好多野.....拎死我啦!! ><" 之後....啊公...去左"山景"果邊啦...佢話去捉棋喎.....我就同啊媽&妹又行啦....去左睇煲牙....聽左果個人講好耐野...= = 我好慘牙!! 對手都紅哂~!! 嗚嗚...><  之後都係冇買到....牙媽買左對鞋比我....都幾靚既...我覺得~!! 但...好似好女仔咁牙對鞋~!! ><" 啊媽話鍾意我穿呢對喎.....-.-" 唉~ 是但啦....跟住..就買左啦....買完...番歸~!! 番去途中....我see到"波蘿"呢~! 慘慘!! 佢仲係咁望住me牙!!  番到去...我就睇漫畫啦..... 睇左一陣...其實仲未睇哂...嗚嗚..... 我就去左還啦....因為..今日一定要還...果陣都9:00...唔係咁想落街....想係home涼冷氣牙.....還完...就忍住...冇借到啦....有d痛苦呢....今晚冇漫畫睇><" 之後..我上左27啦....同啊公佢地傾左一陣.....拎左隻碟..諗住番home睇....又拎左d生果落去.....舅父陪左我落去......番到去...睇左陣tv....又睇吓..我買左番黎果d"至愛漫畫"啦.....^^ 其實..睇左好多次~!! ^^ 冇幾耐....就開左電腦....同啊哥傾左陣....之後....icq係咁輕喎!! 整到我上唔到.......我仲諗全問佢一d野嫁ma!!! ><....  之後..就係電腦睇"灌籃少年"啦~!! 超正!!! ^^ 睇完....睇人地d日記啦....打日記.....一陣仲要沖多次涼呢!!好熱~!! 之後訓....今晚都唔知訓唔訓得到.....唉~!!

我對啊媽真係"又愛又恨"呢~!!

愛...就係佢買野比我啦....好多好多野.....^^

恨就係恨佢唔比我買漫畫&呢排佢又唔知做咩喎....成日都同我嘈....><"

我會繼續買漫畫嫁!! "+油+油"~~ ^^

打日記既"時間"︰2006-07-26 01:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


 7月24日~ 驚訝

今日12點起左....之後..啊媽同啊妹落左去食野.....我睇左一陣tv...就落去啦....食完..係果到睇左陣漫畫.....then同啊妹去還漫畫啦....跟住就去報紙檔到搵"萌boys1+1"啦~ 點知冇!!! "頂"  幾耐就番home~ 啊媽去左見工呢~!! "悶爆"冇幾耐...啊公就打左黎....問我地去唔去吉島啦....我地就梗係話去啦~係屋企咁悶!!~  我地換埋3.....啊妹話要化妝..= =" 我咪同佢化囉~ 夾夾埋埋整左成半粒鐘哦** 落到去...熱到咩咁牙><" 我地跑去.....搵啊公...點知舅父又係到...啊媽,芳e又係到喎.....-.-" 好無奈呢~~ 過左一陣...我&啊公,啊妹就出發啦....去到..我地就睇吓野啦....我陪啊公睇左好多間賣電話既地方......聽左好多about手提電話既野....一dd悶~!! 我又比吓意見啊公咁囉~~ ^^ 啊公又話諗諗先喎..... 我地就去左碟鋪睇啦...啊公要換番隻碟~!! 我就同啊妹去"柏麗廣場"諗住買"萌boys1+1" seafood提議既~~ ^^ 之後....真係see到有得買...好開心牙!!~ 我終於都買到.....我買住第一集先....雖然出左第4..... 果陣真係好開心!!! then...番去啊公果邊啦.....又同佢睇手提電話啦.... 佢又話諗吓......於是...我地就去左M記啦....一路食野...一路傾....我又問佢...做咩想出過部機既...佢話...中左六合彩....4千幾....^^ 哦~原來係咁~~ 食完...佢就決定左買.....我就又陪佢啦~!! 買左.....之後...啊公話去洗手間...我就同啊妹等佢啦....點知..比我見到間係賣漫畫既鋪....我就睇吓啦....又心思思買唔買埋第4好呢......我睇左一陣....啊公出左黎....就話比$20我....我就去買啦~~ 呢到仲平過柏麗....= =" 是但啦~~ ^^ 我暫時買左第1同第4....^^ 其實..1至4我都睇左...但係...想儲哂佢^^~ then...就坐的士番啦....好慘...嫁的士有果d(空氣清新劑) 媽的!!~ 我唔鍾意果d味嫁!!! 我(文)到之後就好頭痛啦!! 唉~ 好想嘔!!~ ><" 辛苦!!  then..就番左去27啦....涼左陣冷氣...睇左陣tv....芳e就番啦....比左d野我同啊妹....我地就番落3樓啦~~ 番到去....我就睇左陣tv....開電腦啦....跟住就比啊媽話左一陣....><" 又話唔比我買漫畫喎.....又嘈左陣啦!!~ ><" 唉唉~!!  我喊左出黎....對眼紅哂!! 正牌係"眼紅紅" 牙!! 就去左沖涼啦.....沖完就玩左陣電腦....之後食飯...一路睇碟....食左好小野....因為之前食左M記!!~ -.- 仲好飽呢~!! 係喎.....唔記得講....今日仲see到昌係小學附近打籃球呢~~ see到佢好開心.......原來佢成日都係果頭打籃球既~!! 次次去果邊到見到佢牙!! ^^~ 食完飯就....就傾左一陣icq啦.....睇人d日記啦.....打日記啦....一陣仲要包番今日買果d漫畫.....可以保存得耐d~!! ^^  then..又要睇埋果2本漫畫....聽日要還牙!! ><" 成日都好夜訓啊!! 琴晚3點訓tim呀!

車~就算你話唔比我買...但係我都係會買嫁啦!!

咁人地係鍾意睇丫ma!!!!!!!!!

又鍾意自己可以擁有果本書.....買自己鍾意既野....有咩唔岩喎!!!!

我仲未嬲完你丫!! 哼~!!! 唔采你牙!!

打日記既"時間"︰2006-07-24 11:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


 7月23號啦><.... 驚訝

今日.....9點幾起左....之後又訓番啦...實在太眼訓啦我...到左11點幾...比啊媽叫醒左..因為我琴晚叫佢叫醒我...要睇"通靈王"牙!!~then.....我就睇左一陣漫畫啦^^~ 到左12點先睇"通靈王" 一路睇tv..一路睇漫畫~"正牙" 睇到2點到啦....就比人打劫左部tv lu~ 好無奈...= =" 人地仲諗住睇"灌籃少年" 嗚嗚...如果唔睇...冇得重播嫁ma!!! 啊媽"蝦我"牙!! 好衰衰!!~ 不過事但啦....我睇我既漫畫!!  哼** 到左4點幾....開始換3啦...整野....到左5點出門口....未食過野呢~ ><"  "好肚餓牙" 首先出左去元朗..好采我冇撞到熟人ja~如果唔係比佢地見到就慘啦~!! 果條裙累事牙!! ><"  啊媽叫我穿果條裙出街......仲加埋果件3....><" 我唔係咁鍾意咁穿ar** 嗚嗚.... 穿到好似好(私文)咁.......好似完全唔似我自己咁......好慘呢~!! 我未試過咁出街嫁><" 之後去左"嘉麗園"食啦....中途遇到一d事........"笑爆" 好好味牙"嘉麗園"d野..次次去食都係咁覺得~^^ then...行左一陣d商場啦....好多野睇......but..我今日始終都係冇買過野..... 死啦....愈黎愈近啦....我要練波牙!! 介未買波褲ya!! 我仲要買番對波鞋哦~!!! 好趕....><"    暫時買左英明數的暑期作業炸><....今日仲see到報紙檔有"萌boys1+1"牙....好開心...好想買...但係爸爸係到....啊媽又一定唔肯買比我嫁啦!! 我得閒自己去搵~!! 好想快d睇牙!! then...入左一間賣運動果d野既銷啦.....我竟然.....唉~!! 唔通我真係完全變左........?? 慘啦~! ><...  (如果唔明.....想知就問我啦)^^  then....又行左一陣啦~!! 又同啊媽傾左一陣.....睇左many many 野~  跟住就see到1間紋身既鋪.....好想"紋身"ar!! 我得閒諗住問啊媽比唔比紋....不過我諗可以紋既機會係百份之20炸><" 如果可以既話...我一早偷偷地去紋左......但係呢樣野...我覺得一定要問左啊媽先囉** 我乖牙我^^ 其實...我覺得....紋身都冇咩野丫~紋身...唔一定係壞~!! 唔紋身都唔一定代表乖~!! 到左7點11去左搭車車~ 番到去大興....都8點半lu~ then...啊媽陪左我去還書書^^ 佢話咁夜一定要陪我..佢話有飛仔= =...唉~ 唔係好夜ja~ 我以前都成日好夜番home啦~~ 計我話,邊驚得咁多丫** 我又唔係靚喎!!^^ 還完....揀左一陣書啦....又借左4本漫畫& 一隻碟......我借到"萌boys1+1"第4集啦!! 好野!!^^ 好開心牙!! 唔知係邊可以買到1至3呢?? 如果買到就好啦....我一定會開心到訓唔到!! ^^ 呢排真係鍾意左...睇d"少女漫畫" ....又借左2本唔同既"少女漫畫"睇..好正呢!! ^^ 又覺得幾好睇....不過應該唔會買...只會買"萌boys1+1" 至愛佢.... "少女漫畫" 之中~ 我聽日開始...要搵牙!! "加油努力" ** 儲錢ar...儲錢ar!! 漫畫節又要買野呢!! 死啦... "破產啦我" 嗚嗚..啊媽又冇咩錢錢...佢冇做野....點算牙點算ar ?? 又有邊個可以幫到我..... ?? 番到home之後....我就好努力咁睇漫畫啦.....then..落去食飯...番到黎...沖涼....睇左陣tv...又睇左陣漫畫...開電腦....同kenny傾左陣icq啦...then打日記......

嘩><" 唔經唔覺又咁夜....仲話要早d訓喎...回頭一看.. 打左咁多字既?作文? = ="

 

打日記既"時間"︰2006-07-24 01:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


 [ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

打日記既"時間"︰2006-07-23 01:17 AM


 2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


 7月16日~ 驚訝

今日...10點幾起左身...比啊媽整醒左= ="  人地琴晚成3點先訓哦!! 媽的呢~  then....佢地走左..我就換3果d啦....之後落去還書...今次冇借...因為....仲未有..我鍾意睇果幾本....= ="  今日冇漫畫睇牙><"  差唔多番到去...買左個杯面&我最鍾意飲既野....就番去啦....番到去都差吾多12:00啦~ 就一邊食面....一邊睇通靈王啦....好好睇呢~ ^^  我差唔多睇完.....啊公就打黎啦...例牌...星期日....佢地又叫我上去打牌~ ^^  睇到差唔多做完...我就上左....果陣2:00....  上到去佢地睇左一陣tv....就打lu~ ^^  win左好多啊.....對我黎講.....因為次次都打好細...= ="  win左$30幾蚊...啊公醒左$10...對冇錢既我黎講...係好多嫁啦~  又可以打發時間~真開心呢~~  之後...啊公訓啦....芳e同舅父就話打3個~ 打大陸麻雀....= =  好難呢~ 對我黎講....冇咩心機打....啊公就比多4蚊我啦.....今次就係我自己打既~ 自己出錢...本錢就$14.... 好緊張....初初輸左好多....then....我講左一陣漫畫果d啦...之後好興奮又開心~ 就有番心機打啦.....又win左.....^^  變左有廿幾蚊~ 好開心啊!! 又有番d收入...又可以鍛鍊打牌果d啦....簡直正爆啦....不過...好似每個星期日都(到)錢咁^^  (懶)(到)左呢~^^  哈~   隻手仲有d痛ar!! 上次打完壁球.....用力過度呢~  好想可以好似黃佩咁大力牙><" !!!!  打到7:00...芳e就煮飯啦...芳e煮d野都好好食啊!! 好好味呀!! 又有湯飲....好幸福呢><    睇埋美女廚房就同啊妹走啦....番到home睇<法證先鋒> 都ok好睇啦~ 睇完...睇明珠台啦....睇完就沖涼.....同啊哥傾左陣icq....就打日記.....一陣訓啦.....唉~ 成日都咁夜訓.....慘~!  要(界)番d壞習慣哦!!!

今日竟然立下決心儲錢...我要買漫畫&碟!!!果幾套..我一定要買!!!希望快d16歲!!可以做暑期工...我要做幾份!! 用d錢黎買....e+都要儲錢啊!! 加油呢~~  ><"

打日記既"時間"︰2006-07-17 01:22 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


 7月15.... 感動

琴晚係咁睇漫畫ar!! 由其係『 萌boys1+1 』 我已經愛上呢本書啦!! ^^ 真係好好睇...我琴晚一次過睇哂7本漫畫....當然唔只萌boys啦~ ^^ 仲有...柯南...閃靈二人組....好多~ 對眼起累呢~ 今日成1:00先起...好頭痛ar!! ><.... 好辛苦~ 又冇咩力喎....唔知發生咩事...= =" 唉~ 總之今日超辛苦啦!!!!!!!!!! 今日死吓死吓咁行去漫畫店............又借左一本柯南~ ^^ 不過冇睇到....聽日睇完即還......我等緊萌boys1+1第4集....好想快d睇牙!! 如果我係啊光就好啦~~ 不過佢又左右為難....壹川新有d慘呢~~ 佢為左啊光改變左咁多....但啊光又唔可以接受佢啵~ 因為...佢已經有.....※本田寶※!!!  唉~睇到咁緊張....就做完第3集lu~ ><...    今日差唔多訓左成日...... 辛苦中............

 本田寶&壹川新....好靚仔啊!!!

我遲d一定要買!!!!!!!!!!!!!!!!!

打日記既"時間"︰2006-07-15 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]