| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
8月 10日~  |
|
今日自己9點起左.......之後整好哂d野就出門口啦....琴晚激死我牙!!!! 個耳洞埋左口牙!!! "頂" ><" 好痛!!! 算!! 我遲d再去釘過....釘耳骨!! 不過有d怕怕!! 我驚我痛!! ><.... 同埋又怕比個訓係導既主任捉啵~!! 點算呢?! 番到去...等左啊sir一陣.....就練啦.....今日好累.....><" 差d死去!!! 今日首先跑左3個圈啦...好耐冇練過啦....冇咩氣...拉筋果d啦~ 之果做果d唔知咩....總之已經好累.....做完...以為完啦....點知休息左一陣....就要上去球場跑10mins!!!!!!!!!! 大獲><" 死梗啦今次....miss曾仲話....行一步做30吓掌上壓....= =" 死都唔行丫!!!! 跑啦....跑到對腳都軟哂!! 冇咩力lu...果陣先過左4mins....-.- 點知..我最終都冇行到啵! 太開心啦!! /\/\ 唔洗做掌上壓...哈~!! then...我地落番去操場啦....miss曾講左陣野....就叫啦....又係果d.."我愛田徑隊..跟住..有節奏咁拍掌.就叫多一聲" 要好大聲嫁><" 點知....miss唔收貨啵! ><... 我地就要跑多2個圈啦...唉~!! 真係用盡d體力啦!! then...就收貨啦...唔知點解...有時練田徑..練到好辛苦...真係有d想喊...但係之後就會好開心!! so..不會放棄田徑!! 一開學...冇幾耐..就死得啦!!咁多課外活動><" 唉唉唉** 練完...等埋啊媽黎...比錢拎書.... 跟住我玩啊媽..笑死我呢~!! 我成身汗味....跟住哄埋我啊媽到....哈** then..去左食野.....之後番home...本應諗住去游水....點知落雨喎...><" 冇得去牙!!! 之後番到home...訓左陣......未沖涼..><" 我太累啦!! 之後到左7:00沖涼.....洗頭....沖完....打日記...又係果d啦.....早d訓ar要!! 聽日要練籃球....不過....係4:00要去到....一定又會好累....
昌: 我又點會唔記得你呢?! 梗係掛住你啦.... 雖然有時都會見到你打籃球.....不過....你見我唔到....= ="
|
| 打日記既"時間"︰2006-08-10 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
*09/08/06*  |
|
今日食完飯....冇幾耐...番左home.....執野..睇左陣tv啦....同啊媽啊妹~ 到左3:30出門口...去左銀圍果個泳池..到左4:00先游= =" 本應話2點去!!~ 今日又有進步啦..^^ 識游小小....啊媽話好開心~!! 佢話十幾年黎....今日終於可以見到我游水喎...= =" 到左6:25走人.....即刻去左食野....好餓牙!! ><" 食左小小野...番到home....不知不覺訓左...本應諗住打日記....實在太累啦!! ><" 訓醒都成10:30....啊爸都番左lu~!! then...一齊落左去食野.....又係翠華....真係我地既飯堂牙!!!! ^^ 食完...番到去睇左陣tv....訓覺lu.....但係成3:30先訓得到....唉~!! 第二日仲要練田徑...要9點幾起身!!! ><.... |
| 打日記既"時間"︰2006-08-10 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
今日好happy~!!!  |
|
今日8點幾起左...琴晚成4點先訓哦!! 支力 死牙!!! 之後整野啦......又要執番好個樣!! 今日唔夠訓.....個樣比平時樣左好多倍呢!!! ><..... 平時已經夠樣嫁啦!! 之後整左好耐...好驚遲到><" 之後又唔係咁舒服喎.....唉~! then..我同劉浚&女班一齊去左買包包食.......then搭車~! 已經會遲到.....= =" 到左..佢地跑完...仲練緊tim....><" 我地跑完圈就練左一陣啦.....好累...又曬啵!! 遲d會曬到變朱古力嫁!! ><... 嗚嗚.... then...要比miss曾罰.....><" 遲到....又做"掌上壓" ><... 好辛苦..地下又熱喎.....隻手燶左...XDD!! 之後練啦.....好開心....d師姐又教我地練果個唔知咩喎......幾好玩....個師姐好好人呢~!! 我愛你ya師姐!! ^^ 之後...又射波啦.....e+對籃球冇咁驚啦.....我唔會放棄既....本身諗住放棄嫁!! 不過e+唔會!!~ /\/\ 又做"掌上壓"果d啦!! ><" 滴曬汗!!!!!!! 到左最尾....miss曾同我地講d野啦.....話我地3個.....陳嘉棋...我...劉浚..可以有師姐教...1人1個呢~! ^^ 陳嘉棋就"杏枝師姐" 劉浚係"甘甘師姐" 我就係....."啊熊" 啦~! 好開心牙!!!! ^^ 不過其實咩師姐都開心既~!! ^^ miss曾仲同呢幾個師姐講... "你教果個師妹...如果失敗就即係你失敗....師妹成功就即係你成功!!!" "啊熊...我係唔會(雕)你既假嫁!! 我會盡力而為!!" miss曾仲話會得閒測試我地!! ><.... 女班...劉浚...我地一齊努力啦!!! ^^ 加油!! 放左....我地就番左大興啦~!! then..佢地跟左我番3樓..拎籃球....之後去左"卓爾居"啦...劉浚話想去m記食.....= =" 好遠呢..><" then....我唔岩食....又貴喎....= =" 之後我地諗住番大興啦....點知好景不常!! 落大雨...頂~!! 我地冇理到......照走啦....我地跑....但係都濕哂><" 我地變身....變左"落湯雞" 哈~! 我地個樣好好笑~!! ^^ 又狼狽喎...= =" 之後去左工廁整番好啦..我仲吹左陣頭tim~! 之後佢地去買拖鞋....我冇買到呢....then..就去左食野....差d唔記得拎籃球牙!!!好大慒牙我!!! 之後我發覺個籃球冇哂氣...我問賣籃球果個人啦....佢話要服銷啦!! ><" 之後我去左問舅父借錢....借左$30...我就去買啦....揀左個$55!! 冇錢啦!! 自己出左成$25......冇哂lu~!! then..就同佢地係興昌樓下打籃球啦.....好開心!! /\/\ 到左差唔多4點....佢地走lu..番上我home洗手牙果d....拎番d野...冇幾耐..我啊媽番左........佢地就走啦.....我就沖涼牙果d....睇好多日記....上網...仲add左啊熊tim~!! ^^ 佢初初唔記得左我係邊個.....之後記得番....好開心啊!! /\/\ 一陣要落街買餸....^^ 今次自願既...因為今日好開心!!!!!!! then...番到黎仲要上網睇野啊!! ><.... 今晚要學煮多一味餸!!** e+淨係有小小擔心籃球d野炸...><" 不過...冇之前咁大壓力呢!!!!!!! 但係...啊爸都唔贊成我打籃球既....佢唔多想我打牙!! ><" 啊媽就冇咩所謂~! 我好想買籃球鞋牙!!!不過要遲d先得啊!!~ = =" 因為..冇咩錢....同埋又唔知我會打籃球打幾耐........... 今晚盡量早d訓先.....聽日又有節目...同埋要做暑期作業牙!! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-08 06:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
今日冇咩做.....  |
|
今日又係大約12點到....may打黎嘈醒左我....><" 之後冇比到佢上黎...我未訓醒....><" sor牙!!! 之後睇左陣tv啦...之後啊媽番.....今日冇練田徑....><" 啊媽就cook面比我同妹啦~! 食完...睇左陣tv....之後冇咩做....睇吓書咁.....做吓暑期作業...唉~! 仲有好多~!!!! ><" 到左7點幾....想訓....係沙發訓左陣.....之後過左一陣醒左.....死番上床訓.....休息左大約20mins...就比啊媽叫左起身.....= =" 之後落去食飯啦....食到好飽呢~!! 不過唔太鍾意食今晚d野.....番到home...開電腦....同劉浚又傾左陣icq.....睇日記啦又~!! 之後打日記....一陣又要幫啊爸搵歌...我又要上網搵野....><" 今日麥sir仲打左黎...= =" 佢問我做咩唔黎練....又問我星期4得唔得...我應承左佢....= =" 一定要去到ar!! ><" 我驚又有d事...整到冇得去....一陣麥sir以為我成日厄佢就死得啦....><"
我怕我真的會放棄練籃球....因為...每當我去到籃球場既時候...我就會好驚......唔知點解...我真係覺得好大壓力牙!! 好辛苦!! 聽日仲要去練籃球呀!! ><" 好驚好驚好驚!!!!!!!!!!! ><..... |
| 打日記既"時間"︰2006-08-07 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
8月6日....  |
|
今日..9點自己又彈左起身啦.......因為有約...XD~ then....就聽左陣mp3啦...又睇左"籃球最強" 正牙!! 之後..開左電腦...打番琴日d日記啦~! 到左12點....換3果d啦.....執番好個樣...12:40就出門口.....去左還漫畫......再番去果邊(唱)錢......就去輕鐵站啦~!! 等左2mins炸!! ^^ 去到....原來1:20..我約左黃佩1:30鬆d.....超無奈...= =" 之後元朗果邊仲落狗屎....←其實唔係好算...^^ 但..都係大雨嫁啦~! ><" 等左好耐!!一個人...傻奸奸企左係"康樂路"果個站20mins....><" 嗚嗚...可憐的我!! 不過...都係冇所謂啦^^~ 之後去左光明書局啦....買埋最後果本......哈~! 終於買齊!! 好happy ar!! 之後行左陣.....又陪may=黃佩 去左碟鋪......then...比基督徒果2個姐姐(捷)住左....= =" 傾左好耐.....不過知左好多野~! 佢地又幾好人....好開心~!! 之後好肚餓...諗住食野....之後佢地又話可以去果個唔知咩......我地就去左啦....肚餓中..-.- 之後去左m記....^^ 參加左果個唔知咩~! 好準!! 佢地講中哂我地d性格!!!!!!! 我真係又興奮又緊張ar!! 不過好開心... 當果個姐姐講佢身世....背景...比我聽果陣....佢想喊...整到我都好想喊ar!!! 我果陣...心諗...(吳嘉敏,吳嘉敏.....你要忍住ar!!!!唔好係呢到喊...) 先冇喊到炸!!! ><" 之後.....又同佢地去左做訪問啦...都好開心ar.....之後我同左may去"嘉麗園"食~! 超正!! ^^ then...又去左碟鋪....之前我仲買左件3......^^ 好平ar!! 下次再買.....唔可以比啊媽知....XD~ 如果唔係比佢罵!! then...搭車走人....番到大興....我同may去左買餸餸....今晚煮飯仔!! ^^ 番到去....我地做左一陣暑假作業啦....我就煮飯.....may等食....^^ 煮到我熱熱呢我!!! ><" 整左好耐....第一次...都比左黃佩啦!! ><..... 補充番....係"第一次煮餐飯都比左佢食" /\/\ 第一次煮....我自己都好滿意哦~!! 好好味....XDD~!! 食左好多呢><" 之後一路食..一路睇"美女廚房" 幾好睇....但果個人.....= = 免提了.....then....我同人傾左陣雹話啦~! ^^ 之後食完...我洗碗.....洗完....睇左陣tv啦....原來幾好睇啵都~!! 之後打左比啊dick....個衰仔....唔陪我!! 不過冇所謂啦~!! 其實...目的我冇講比你聽......其實..我係想...."見你" 你知ma?? 啊dick...好掛住你呢~!! ><" then...同may落去打左陣波...咁夜打...好小可....^^ 不過好正~! 但係原來係7月14喎><... 我都唔知.....因為後尾...啊媽同我講番><.... 番到home......開左電腦....睇人地d日記......打日記.......劉正豐叫我落去打波喎.......我好無奈.....不過都幾開心.....佢仲當我係朋友.....我都想落....不過啊媽唔比.....果陣都成12:40... sor 牙.....最多我一得閒就搵你打波啦!! ><" sor!!!!!!!!!! 一陣沖涼.....訓覺覺~! 好累ar今日.....我都好耐吓都未試過咁開心!!thx 黃佩...yuki(唔係中學果個!!係我今日識果個!!!!!!)&麗美ar.....仲有聽神說話既你地...多謝你地轉告主對我既說話比我聽....還有....感謝主...............今天後快樂!!!!
聽日唔知練唔練田徑好呢??? 唉~! (呢個(唉)唔係唔開心)!! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-07 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
補番琴日.....  |
|
今日...比黃佩打黎嘈醒左...果陣...好似差唔多1點.....= =" 佢話想約我出黎..我就話食完飯先....到左2:30我就落左去食飯啦....食完...打番比佢.....買禮物比劉浚啦....之後又同黃佩行左一陣..冇咩野好行呢~! -.- 之後..佢同我上左27啦....係到玩....好耐都冇借過漫畫啦.....今日借左^^ 之後係咁睇啦......then..就同黃佩玩左陣....打牌...^^ 因為今日冇得同啊公佢地打><" 芳e唔得閒.....冇錢啦!!! 今個暑假好【貧】牙!!! ><.... 到左大約7點幾....送左佢去搭車....番到去...沖涼洗頭....沖左好耐呢!!! 之後同啊妹剪髮...最衰衰都係啊媽啦.....人地本應剪得好靚嫁ma~!! 佢又話叫我幫佢剪短d!!整到唔靚啦!!!! 剪完....睇左陣果個唔記得咩台....啊爸叫我地落去食飯....岩岩睇到好緊張!! ><" 食完.....去左惠康買野....見到盧美金...死啦...我啊媽覺得佢好壞!!係咁叫我唔好同佢玩......不過..我唔會既XD..... 之後番home....玩左一陣.....同啊妹.....之後2點幾定唔知3點幾訓左.......
聽日約左黃佩出元朗牙!!! 佢話指意哂我喎......= =" 佢唔識路....我都係ja~! ><" 唔知會唔會蕩失路....一d驚....不過...都要去...因為..我要買暑期作業啊!!! 順便行吓街咁~!! ^^ |
| 打日記既"時間"︰2006-08-06 11:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
唉!!!!!!!!!  |
|
今日都係冇去到....今日天氣都幾好丫~!! 我覺得! 但係啊媽琴日又唔比喎!!! 我練小左一堂好大件事嫁!! ><" 唉~!! 今日6點幾自己起左身啵~!! = =" 整左d野...聽吓歌仔..又訓左囉~** then....啊媽叫左我起身.......12點幾....何嘉怡就打黎lu~ -.- 講左d肉麻野!!><" 之後...就換衫啦......同啊爸落去食.........食完...何嘉怡黎搵我....佢又係左d野....啊媽又係! then....我同怡..睇吓d髮型屋果d野啦.......係到傾點剪..傾左陣...啊媽話番去....我又要做暑期作業....怡咪番home囉~!!我就同...媽...妹一齊番左去..... then..我又睇吓雜誌咁.....睇吓tv...同啊妹玩左陣......本應諗住游水....但唔得~! ><..... then..我5點幾先開始做暑期作業啦.....做牙做牙做....到左8點先停...因為食面....梗係覺得好似成日食咁 = =" 不過冇咩所謂啦~! ^^ 因為好味** 食完....睇tv啦....睇完...上吓網咁囉~!! 唉~!!!! 好遲d一定要去游!!!!!!!!!><" ><" ><" ><" ><" 之前...芳e打黎....聽到芳e講話啊公唔知去左邊....又話唔知係咪番左大陸.....又話今日12點已經出左去.......果陣成9點都未番.....嚇死我!! 大陸d治安又唔好!! 又打唔到比啊公......擔心死我呀!! 胡思亂想左好多野!!! 正當呢個時候...有電話響...即刻仆去聽.....原來係啊公....果時...我差d喊左出黎!!! 好開心牙!! 知道啊公番左黎......又冇事!!!! /\ /\ **
今日諗左一d好衰既野!!!! 都唔知自己點解會咁?! 竟然會希望............!!! 我點可以咁諗嫁!!!!!!!! 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格 衰格!!!! 可能我實在太.........!!
唔知點解.....e+開始...有d鍾意『 twins 』啦~! -.-"
|
| 打日記既"時間"︰2006-08-04 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| 悶~!! |
|
今日訓到12點幾.....之後一起左身就去左沖涼....then..好快咁落左去同啊媽食野.....食完....啊媽去左剪頭髮...我同啊妹係果到.坐左陣.....之後..啊公黎左...叫我地上27......上到去..睇左陣碟....打左陣牌....3個...啊妹..我...舅父....= =" 打完...坐左陣...就番home啦.....番到去..啊媽又叫我落街買米喎....><" 唉....之後死左落去買.....買完番上黎...開左電腦.....傾左一陣icq.....睇人d日記啦......之後..發現左個日記....應該真係佢既.....我係朋友個日記發現到我識左好耐既朋友個日記....^^ 好開心....可以知道佢呢排點^^~ 之後我另一個朋友又比左個日記我....= =" 好多日記ar!! ** ><" 一路打日記...一路睇人地d日記啦.....唉....一陣食飯.....好慘ar!! 呢幾日成日都落雨....><" 冇得去swim.... 聽日都唔知去唔去練波好....如果有得練既話.....= =" 多數都有得練嫁啦.... 只不過我啊媽啊爸都唔會比我去練ja~!! ><.... 唉~!! 愈黎愈冇信心......................因為................ |
| 打日記既"時間"︰2006-08-03 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
8月1日...  |
|
今日..11點幾起左lu....對我黎講算係早.....唉~!! 好耐都冇睇過"animax"...then...啊媽就打黎啦~!! 叫我同啊妹換衫衫出去食飯啦...我地好慢咁就死去換...^^ then...去左"椰林莊" 食....又係食我既至愛.... "涼瓜煎蛋" /\/\ 次次都係食呢個牙!! 真係好正~!! 食完....陪啊媽整左d野啦~! 我就去左library....見到舅父喎! 之後睇多陣...就去左買條波褲....又係藍色呢~!! = =" 買完.....就同佢上左27啦....啊媽&妹番左屋企..... then...同舅父打左陣牌....3:40..我就番左home.....即刻飛去拎野....執野~!! 好趕!! ><" 陳嘉棋都到左park啦!!!! >< 我整好哂就跑落去搵佢.....之後一齊去搭輕鐵.....去到....遲左......冇咩點做熱身....又冇跑呢~!! ><" then...就練啦...啊sir miss都未黎...練左陣...啊sir黎左...話miss有d事...唔黎得...><" miss曾比蜜蜂針到....又對藥物敏感....好唔舒服咁.....有點心痛呢!! ><... "祝你快d好番啦...miss曾!!" 練左好多野....玩左幾次比賽牙!! = =" 有d唔知點咁好似..... 但..d師姐真係幾好人既......我今日發覺...原本貝c 都好好人嫁~!! ^^ 好想知道"熊"係一個點樣既人牙!! ><! 練完....就去左買d野....買完....番歸...同陳嘉棋一齊搭輕鐵啦....我落車先....之後行番home...點知冇人....冇帶(所)匙呢!!!!! ><.... 可憐的我!! then..上左啊公到啦....啊妹都係上面~! 啊媽原來出左去....坐左一陣..又傾左一陣.....then..佢地就快食飯....啊公問我係唔係到食....我話好....因為...d餸好似好好食咁....^^ 有d係啊公整既.... then..啊公叫我同舅父落去買野....就落左啦...點知落左半粒鐘喎...-0-" 上,到去...芳e都番左....= =" 啊公仲尊登煎左幾隻蛋我食呢~! 好開心.... 呢排...感情好左....比係以前...我地唔會咁....^^ 仲話,我鍾意食煎魚...下次我上黎食....佢又整喎!!~ 食完..番去啦...啊爸係到...= =" then..我睇電視...之後啊爸又落左去同啊媽佢地一齊食飯啦....我就訓左一陣...係沙發... then..啊媽番到黎....叫醒我..嚇到我成個彈起~!! ><" 之後...開電腦比佢.....死左去沖涼....睇左陣tv...打日記......一陣又要睇人d日記.....幫啊爸搵歌仔~! -.-"
【我真的想不到....我會這樣愛你!!】
呢幾日....一閉上眼就會見到你.....我諗..我真係好掛住你...我好想見到你牙!!你知道ma?? 就算...你鍾意果個唔係我.....我都好想見你....只要望到你一眼....我就已經心滿意足!!! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-02 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
今日游水水~! ^^  |
|
今日..知道要游水..琴晚幾夜訓都好...今日10點幾都自己彈左起身...then..啊媽cook左個面比我食啦...食完...就坐左陣...then...傾左陣電話同何嘉怡~!! 傾到啊爸番工....之後...執去游水果d野啦.....執左好耐....啊媽同妹番左.....何嘉怡都黎埋lu~!! 芳e..啊公...一個姐姐....佩莉...洛文...都去左游lu~!! 我地冇幾耐都去左游啦....去到....好曬....茶左小小"太陽油" 游左一陣啦...佢地....嘩~! 原來啊公游水水咁叻嫁~!! 我之前真係唔知><" 得閒要帶多d佢黎游水水.....比多d運動佢做都好~!! 可以身體健康d~ /\/\ 之後..佢地又玩"滑梯" 啦~!! 我唔敢玩呢~!! ><" 我好驚驚..... 浮又浮唔到....潛又唔得喎..... = =" 唉~!! 之後到左4:00.... 芳e..啊公....佩莉...姐姐....洛文...番左...我地就繼續游啦.....見唔到熟人....好開心~!! then...我自己係到係咁練啦.....之後..好開心~!! 又識浮&潛啦~!! ^^ 好野... 學游水..又進左一大步啦!! 之後玩"滑梯" ....終於我都夠膽玩!! 到左差唔多6點...何嘉怡丫...我...啊妹...啊媽就走啦....去左翠華食野....啊公係呢到等我地~!! 食到好飽飽ar!! 啊公又請我地食野~!! ^^ thx你啊!! "牙公" !! 食完....發覺....曬黑左好多牙!!! 嗚嗚......><" 唔(濟)牙><.... 本應..我對手黑一半炸><" e+成隻手都黑哂!! 以後..咪蛟ar!! 唔會再1:00至2:30去呀!!! 出左好多"雀班" 牙!! 嗚嗚........................ 番到home就沖涼啦....沖完....睇人地日記.....打日記.....一陣打陣機先~!! ^^~ then...就要訓lu~! 好累~!! ><"
唉~! 又唔見你開icq喎....我有d野好想問你ya~!! (1B班....xxx) ><"
|
| 打日記既"時間"︰2006-07-31 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »
|