| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
*開學*  |
|
今日終於都開學啦! 覺得個暑假過得好快!!都未休息夠..... 今日好早起左身啦!! 比啊媽個鐘嘈醒....6點半喎!! 之後再訓...7點起左! 之後整野啦....食埋早餐就同啊媽...啊妹出門口啦!! 跟住....見到"陳可兒"同埋佢啊媽...細佬妹~ 之後我就同啊媽啊妹佢地好快咁行到去"莊啟程" 好多人!! 冇幾耐...我就走啦....因約左何嘉怡!! 番到去興昌...仲未見到佢!! 我仲快過佢?! then...佢都落左黎....我地就係到等"陳可兒"啦!! 之後就一齊行番學.... 番到去...有d悶同唔慣呢~ ><" 跟住同嘉棋佢地傾啦....我係到搵人! = =" 排隊果陣...比我搵到啦!! 好開心牙!! 之後上課室...唉! 唔係咁想呢個課室啊!! 同埋排果個位都唔鍾意....咁曬! ><" 我個學號都唔同左!! "18"係人地個"幸運號碼"黎嫁! e+係"19" 唉!!!! ><" 唔開心牙!!+上................. ><" 放左學就番左興昌啦....見到"蒼瘡"同佢細佬&朋友! 拎完錢..放低左野...我就去左ok搵劉浚佢地啦...跟住係到傾......其中我地有傾到about"蒼瘡"d野!! ><" 唉~ 佢點解..............?! 我唔想...............!! 好大個問號牙我!!!!!!! 跟住...我地去左"新華"食野!! 有幾個冇食到~~ = =" 跟住佢地就走左啦.....我同may就諗住去剪頭髮!! 去左大興花園果邊睇.....雖然貴...但係我覺得剪得幾好!! 點知may唔去果到!! 話恐怖!! 激死人!! 跟住嬲嬲地....冇去到剪!!!!!!!! 之後番番商場果邊啦...買左d野....去左library!! 見到may! 就一齊去左我不嬲去開果間!! 我嬲人唔會好耐~~ ^^ 剪完...我好唔慣....又覺得好怪!!因為...d頭髮慣左姐住隻眼!! e+姐唔到...好唔舒服! ><" 好怪牙好怪牙!!!!!!!! 之後就去左買果d定型噴霧!! may就買左髮蠟!! 跟住去左圖書館好耐...睇左好多書牙!! then就走啦....去左我home...睇左陣tv....我就幫啊媽同啊妹包書!! 又包! 真係好想死牙!!! ><.... 之後may係咁整佢個頭!! 佢問左超多次佢個頭係咪好怪!! 我好無奈! then..我地係到睇"無頭東宮"睇完我沖涼果d..換番件3就上去!! 我講左幾多次呢~ may!! 我次次都有送你嫁啦!! 何況我又唔係你條仔牙!! XD....... 你成日都話驚!!我咪又係一個女仔!! 我冇咩"安全感"嫁炸!! 我有時都會驚啦!! ><" 你大個女嫁啦...唔洗我成日送你嫁啦!!! ^^ 之後我就同啊妹上左27....啊媽去左買餸!! 我今日要煮飯飯比舅父..啊妹...啊媽食!! 我自己都要食!! 好大壓力喎!! 我未試過嫁><" 之後我地就打牌啦...啊媽就同佢d朋友打!! 到左差唔多8點..我就煮啦!! 唉~~ 今次d菜就煮得好好!! 但係我d"番茄炒蛋"就失左手牙!! 好唔開心囉!! d蛋燶左小小!! ><.... 嗚嗚!! 之後食飯!! 我拎左d飯&餸比啊媽食啦!! 之後諗住夾埋d魚比啊媽食.....我夾緊果陣...啊公倒左d啤酒落去呀!!!!!! 我頂丫!! 果陣好嬲啊!! 我咁辛苦揀左咁多出黎....又整走哂d骨出黎!! 果陣嬲到喊啊!!! 又浪費哂d野喎! 妖~ 之後睇左一陣tv...就同啊妹落左3樓......我打日記牙果d.....啊妹睇tv......啊媽e+先番!! = ="
唉~ 以後邊個教我數學牙!! 果個數學老師又係啊sir!! 我唔敢問佢嫁一定!! ><.... 今次係麥sir教中史喎....好開心牙!! 不過其實輝sir都幾好丫~~ 今日見到學校有好多新老師牙!! 話咁快就f.2~又一個新開始啦.............. 但係唔係好期待...反正..............................
|
| 打日記既"時間"︰2006-09-02 12:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
8月30啦!  |
|
今日差唔多1點...啊爸叫我起身...因為今日會有人黎整屋果d野...維修果d....之後就好快換3果d啦....冇幾耐..啊媽都番左.....煮左個面比我食! 食完....果d人就黎啦..... 我覺得好悶牙!! ><" 之後睇tv....又冇野睇!!! "animax"又係喎!!之後..係屋企又坐又企咁囉~ 一時又睇吓tv.....有時都有野睇既...."animax"都係......睇左一套...一做完又冇野做!! 我真係唔想今日咁過牙!! 就快放完暑假啦><" 又吸左好快果d"石灰" 我係咁咳!! 頂唔順...出左去一陣....跟住整完啦....成間屋都係灰塵牙!! 我張床都係~~ help!! ><" 之後d人就黎影相.....之後又有人黎整埋d野....果陣差唔多5點...唉~ 我寶貴既一天!! 冇左啦!! ><..... 之後啊媽就"大掃除" 我係到睇動畫!! ^^ 跟住沖涼...洗頭! 舒服哂~~~ then...同啊媽啊妹落左去食野.....之後佩姐姐黎左....同啊媽傾左陣.....係屋企樓下....佩姐姐走左...我地都諗住走~ 跟住見到一個成日見到...住係2樓既ee係到....佢帶埋隻狗落黎!! 又同我啊媽傾啦....不過...今次我都好開心!!因為傾d關於狗既野!! ^^ 啊媽e+都話想養....我都好希望牙!! 好想養呀!! 我好鍾意狗嫁!! ><" 個ee隻狗都好可愛!!叫做"波子"!! 之後就一齊番去lu~~ 番到去....打日記...上網果d........ 就快要番學啦....會唔係好慣!! 同埋....唔知點解....e+做一陣運動都覺得好累...可能e+冇咩點練籃球牙...田徑果d....遲d番學d體力會好番d!! 不過會好累..擔心d功課做唔設! ><" 我驚我會發癲牙!! ><" 可能又會喊!我覺得好好好笑....因為..番學果陣...d功課趕唔設做...我會喊....由其係數學!! 數學好唔掂呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 死得啦死得啦....一諗起"蒼瘡"唔係2B!!!! ><..... |
| 打日記既"時間"︰2006-08-30 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
8月29....  |
|
今日8點幾起左身...又頭痛喎!! 唔夠訓牙!! 之後到左差唔多10點先訓得番!!!! 1:00醒左...同啊媽..妹落去食野...之後去左影學生相啦...貴左好多牙!! 不過...好似唔關我事!^^ 唔係我比~~ 之後去左慧e屋企拎書啦....見到....... 好耐冇見~~ ^^ 好重牙!! 啊媽要我拎!!><" 之後番左屋企....冇幾耐...我就換3....拎野...落左樓下籃球場! 不過好曬..就去左小學附近果個籃球場!! 仲見到鄧主任...陳主任&利老師tim~~ 鄧主任係咁望過黎!! = =" 我地同佢地揮手啦~ ^^ 之後繼續打.....到左大約3:25佢地走左lu~ 因為今日要練籃球....我冇去... ><" 對唔住..... 因為我啊爸真係唔比!! 今日咁曬!! 要番學先可以...因為佢唔知我練!! ><" miss曾一定以為我偷懶啦!! ><... 之後我就番左home啦....沖左個涼....之後就食生果!! ^^ 等何嘉怡黎....因為約左佢出街...陪佢買野!! 我都好想買番個袋牙!! 冇錢........ ><" 行左好耐......跟住又買左野食.... 之後佢終於都買到啦! 總算...今日陪佢冇白費!! 佢仲請左我食野tim~~ 之後一路傾...一路行番去......好快就到左lu~ 如果自己行...就慢lu~~ ><" 我遲d都要買野牙!! 開學...我就會有錢嫁啦!! 快d 9月1號牙!! 冇錢用真係好辛苦牙!! ><" 番到去...又沖涼!~ 次後睇"animax" ^^ 有得睇..通靈王啦...亂馬1/2 啦....植木的法則啦......好多好多........ 晏d仲要上去27...牙!! 啊媽又話煮飯!! 點知去左打牌....整到我又要上去!! 沖哂涼嫁ma人地!!! 之後打日記....果d啦~ "好想去游水"!! ><" |
| 打日記既"時間"︰2006-08-29 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
表表黎左!!  |
|
琴晚真係唔知做咩事!! ><" 因為...1點幾落左床訓....但係點知成3點幾先訓得到!! 之後5點幾醒左...6點幾又醒左喎!! 真係激死人啦!!!! 到左11點幾就起左身啦.....就即刻去沖涼洗頭......跟住吹頭..換3果d啦.....冇幾耐....表表...恩恩←(表妹) 明明就黎左啦~~ ^^ 真係好開心牙!! 好耐冇見!! 佢地就係到坐左陣啦...之後啊爸同我地一齊出門口....佢番工....我地就上27.....上到去..我就同恩恩&啊妹玩左陣.....之後我地就同埋...啊公...舅父一齊去左吉島....果個"明星...酒家果到.....點知好多人....我地等啦.... = =" 我好肚餓牙!! 果陣已經差唔多3點啦!! 我咩都冇食過!! ><... 之後芳e打黎....話"海霸"果邊有位...我地就過去啦~ 之後食左好多野! 好飽牙!! ^^ 又同表表佢地傾啦......傾左好多野!! 之後我地行左一陣....明明同埋表表就買左玩具比啊妹!! 好貴呢! ><" 之後我地就去左"crazy room" 果到睇野啦....明明買左d衫同褲!! 表表就買左條裙比恩恩...表表係咁話買野比我!! 我係咁話唔洗啦唔洗啦.....我諗住揀d平野...但搵唔到!! 之後我話睇唔岩牙!! 就冇買到啦~~ 我地就去左搭小巴! 表表塞左張$100 比我!! 我初初都話唔要..唔洗!! 但係最終都要左....因為表表係咁塞比我呢~ = =" 之後啊媽同舅父就去左買餸! 我就同啊妹..表表...明明..恩恩上左3樓....^^啊妹同恩恩係到玩....我就打日記...表表同明明就休息!! 今晚好好餸牙!!!!! /\/\ thx表表!! 你次次黎都買野or 比錢我!! ^^ 我今日好累呢!! 但好開心!! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-28 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 27 日 星期日  |
8月26日!~  |
|
今日自己好早起左身....睇左陣漫畫...之後再訓過!! 再起身果陣已經係1點lu~ 啊爸同啊妹落左去先...次後我就換3果d啦....落到去食左碗粉粉! 冇咩心情食野!!! ><" 因為有d唔太好既事發生左係我身上!! 有冇(蛟)錯牙!!! 之後....又見到鄧主任! 佢剪左髮...好靚仔牙><" 心情好番d! XD..... then..同啊媽...妹....爸...一齊去左興耀果邊! 啊媽要報名..... 之後我地就送左爸爸去搭車! 之後...去左惠康! 同媽&妹! 買左好多野! 我揀左好耐牙d 蕉&橙!! ><" 因為好難揀!!!!!! 之後番左home先..放低d野....睇左陣tv....我地就上去27...我同妹..&舅父打牌...冇玩錢! 點知到左7點幾...啊媽又話係27煮喎!! 我就要落去3樓拎番d餸上黎!! ><" 好驚驚呢~ 上番去睇左陣tv啦! 就食飯飯~ then...啊公同芳e佢地番左.....果陣9:00.. 我地就打牌啦!! 好開心牙有得打牌!! 因為玩錢!! ^^ 打完果陣...我贏得最多!! $23!! /\/\ 不過冇錢收! = =" 因為見係舅父一個輸哂! so..我冇收呢~ 不過我好開心啦已經!! 打完就同啊媽&妹去惠康..= =" 買完野就番home....打日記...... 入歌歌! 原來表表&表妹28號入得黎呀!! 好開心!! 我好想同佢地游水牙! ><" 希望28號快d到!! 不過咪ja係就快要番學! ><" 初初真係好鍾意番學! 同埋好鍾意所有既同學....但e+就要對好多人都有............ 唔可以咩都講!! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-27 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
8月25號~  |
|
琴晚發左個夢!! 唔係一個普通既夢!!! ><.... 今日唔知幾點...有個人打黎...嘈醒左我...不過我冇聽..因為啊爸同佢講左..."嘉敏訓緊..." 唔知邊個打黎呢!! 嘈醒左我啊爸!! 之後繼續訓啦~ 到左差唔多1:00先起左身..... 就整野啦....之後食野!! 啊媽係home煮!! ^^ 食完就打左比may啦.....冇耐..就同佢出左去吉島行街** 睇左好多野...我受了很多引誘!! 不過都係冇買野** may就買左好多野~~ 之後又去左"柏麗"~ 因為我要買漫畫!! XD....... 之後又番左果個商場啦.... 點知果個人又出左去....冇開!! 就去左"盈豐"食冷面!! 好正! 果個人又請多左包比我同may食~ thx!! 之後就去左間漫畫店....買左本漫畫!! "萌boys1+1<2>" !! 雖然睇左...但係都想擁有!! /\/\ 之後就番左去lu~ 仲見到"Kiu" ><" ←(好似係咁串~) 之後番左大興!! 同may番左我home......佢坐到8:00..我就換番d輕便d既3啦.....因落雨!! 送左佢去搭車車!! 唔知點解....一落雨...就諗起果個人!! 同埋會覺得好寂寞!! 唉~ 番到去睇tv......跟住食飯!! 同本漫畫包書膠!! then沖涼!! 打日記! 上d論壇....睇人日記.....同張淑敏傾左陣icq!! 成日都唔應人!!! 跟住又.....嬲你牙! ><" 一陣又要同啊妹玩!! 唉! 今日奐冇去到練籃球!! sor牙! miss曾! 好想剪髮髮呢! 今日係咁拎髮廊果d宣傳單張!! ^^ 同埋....對不起呢!! "yuki"我可能又唔黎得啦!!!!!!!!!!!!!!! ><..... |
| 打日記既"時間"︰2006-08-25 11:24 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
2006年8月24日~!  |
|
琴晚又好夜訓啦!! 唉! 今日一起身...啊媽就同我講"你自己食啦吓~" = =" 佢同啊妹一走左...我就即刻去開番d燈!! 因為好驚....發完個惡夢牙!! ><" 之後睇animax啦.....睇到1點幾....煮面食..一路睇一路食動畫.....睇到3點幾....就做埋果d功課啦......做到4點幾.....做哂lu~ 睇tv啦.....啊媽同妹就番左...睇到差唔多7點...上網搵野!! 又同左師傅講我聽日應該唔去得果d...... 之後麥sir打黎...問我"你上次做咩唔去練田徑啊?"果d..... 唉~ 我話我都唔想唔去練嫁!! ><" 佢仲話想聽日見到我去練....我諗我聽日唔得掛....= =" 但係我會試吓同啊爸講嫁!! 但係我諗籃球都唔得得嫁啦!! ><.... 之後睇人地d相簿&日記啦..... 我好想可以快d有部數碼相機牙!! ><" 其實我好鍾意影野!! ^^ 之後啊媽就落左去買餸啦...但係今晚好特別! 唔係食飯.....係飲雜菜湯!! 啊妹就食面! 雜菜係我至愛!! /\/\ 一陣沖涼同埋又要上網搵野牙!! ><" 因為好想剪髮! d陰又姐住左對眼啦!! 同埋頭髮又雜亂! ><" 要儲錢牙!!!! 要買好多野!! ><.... 破產啦!!!!!!!!!!!! 聽日50%可以去到田徑...20%可以去到籃球!! 好耐都未打過籃球啦!! ><" 很手痕呢** ><! |
| 打日記既"時間"︰2006-08-24 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
8月23日!~  |
|
今日啊爸放假....2點到去左飲茶.....之後去左百街買野....又睇左陣野咁啦~ 之後還漫畫~!! 就行番home....見到果到有得賣"眼仔"..... 啊媽買左比我....番到去....整唔到.....何嘉怡落左黎幫手......點知都係整唔到= ="到左差唔多8點....就落去換啦....佢諗住試比我地睇......但係因為佢地太忙...我地等左差唔多半粒鐘!! ><" 佢係咁同我地講..."唔好意思" 講左好多好多次!! = =" 其實我地唔介意既~ 我覺得佢地都幾好人.....下次如果再要買電腦d野....都諗住搵番佢地!!~ 因為果到有個好靚仔^^ 哈~ 之後佢地換左第二個比我地.....我地就番去啦.....點知都係唔得....可能部電腦有問題?! ><" 到左9點半....我地去左"椰林莊"食飯飯~ 係果到做既"芳e"←(唔係我地果個芳e)又同我地食....又傾左陣~ 食完....就番去lu~ 見到啊dick呢~~ ><" 不過佢見我唔到....但係我已經好開心** /\/\ 番到屋企條巷.....見到有一個人係我地屋企門口喎..... 我地都覺得好好奇!! 唔知果個人係我地門口做咩.....跟住我地行埋去啦.....我啊爸問佢"你做咩事?" "佢話唔知咩咩接番佢個女走!!" (佢短頭髮既....染左金髮... 食住煙....打扮有小小中性......睇落去...我,啊爸,啊媽都覺得佢慒慒地...個人搖搖擺擺...唔知做咩...面色蒼白...好似食左"忽得"咁!! 之後佢又講左d野....我聽唔清楚! 啊媽就同佢講"你搵錯地方啦! 呢到唔係你搵果到!!" 佢就企左我啊爸隔離啦....啊媽就開門....(我果陣仲驚緊....唔知點解好驚.....可能因為唔知佢會做d咩啦! ><" ) 啊媽入左去....之後啊妹....then就我入啦.....我入左去...眼尾見到佢仲好似想入黎....直情好似排住隊入屋.....啊爸就企左係出面啦....啤住佢....正當佢想入...我啊爸就叫住佢....."你想點牙e+?! 呢到係我地屋企!!" ←(好惡咁講!! ) 啊爸就同果個人係出面...我地係home入面.... 啊爸又好惡咁同佢講"你+陣係咪白撞??!!" 都嚇親我!!我真係太細膽啦!! ><" 唉! 之後果個人就走左啦!! then...啊媽就同我講...果個人忽吓忽吓...一定係唔知食左d咩! 呢d人...最好走叫佢快d走tim牙!! 唔知佢下次仲會唔會黎呢?? 我最驚就係得我自己一個番屋企既時候遇到呢d野!! 唔通我學啊爸咁趕走佢?! 唔....我做唔到~~ 希望佢唔好再黎啦!! ><" 番到去..我係咁睇雜誌...之後沖涼.....啊媽玩電腦.....我又睇左陣tv同啊爸! 之後打日記果d.... 今日行街得到一個護"碗" & "眼仔"~
好想去啊!! "田徑" "籃球"牙!! ><" 好似係後日~ |
| 打日記既"時間"︰2006-08-24 01:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
8月22日!  |
|
今日食完飯就去左還漫畫....then...幫啊媽打簿~~ 之後上啊公屋企....睇左一陣漫畫....因借左一本....XD~ 我終於等到啦~~ "小惡魔cafe 2 " /\/\ 睇完就同啊媽佢地唱左一陣歌~~ 之後同啊妹..舅父佢地打牌~ 又贏左了.......^^ 打到7點幾..啊媽帶左啊妹落去食飯.....我就同舅父番左3樓拎野....就一齊去左食飯飯~~ 舅父請^^ 食完...舅父陪左我番home.......佢係到睇tv.....我就打日記果d......... 我今日真係冇得去練田徑啊! 失望........ ><" 聽日啊爸放假哦~~ 表表聽日唔黎得!! ><" 佢唔舒服牙!! 希望你快d好番啦^^ 你不嬲身體都唔太好..... 下次我出黎探你丫~ ^^ 很想念你呢~ ><" |
| 打日記既"時間"︰2006-08-22 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
8月22日∼  |
|
今日12點啊媽叫醒左~~ 之後整野.....換3牙果d.....啊媽同啊妹就出左去啦...我睇左陣tv就番學校啦~~ 去到李欣同女班都到左啦.....= =" 之後話...d員工食晏.....要2:15先再賣簿!! 頂~ 之後就一齊去左健生果邊.....女班就走左lu~ 我就買冷面果d食啦....李欣都買左d野食~~ 食完....行左陣....就去左大快活"運吉"又坐左陣咁啦~~ 就番大興...我要買簿......李欣都有陪我~~ 黠知原來唔比膠袋~ 妖!! 好重!! 之後各自番home啦...... 話左一陣就係的士站等~~ 我去問啊媽拎錢......就同李欣一齊去左"書識天地" & "鍾意圖書加油站" 我係"書識天地"借左4本..... "吸血鬼騎士<3> " "美少年咖啡屋" 紳士同盟1同2" ←唉~ 原來唔多好睇...有d失望牙!! ><" 之後再去左圖書借左4本書.....^^ 借左2本比李欣睇~~ 之後我上左27......番到去休息左陣...啊媽係到唱歌~ 我...妹...舅父打牌....^^ 到左7:30...睇"東張西望"有"se7en"呢~~ 平時我唔睇"東張西望"嫁!! 之後我睇我d漫畫.....今日啊媽係27煮飯......我就送飯落去比啊爸啦~~ 之後上番去食飯~~ 食完....又睇.....終於都係短時間睇哂4本啦** 之後番home....沖涼.....睇左一陣碟....開電腦.....同may玩左陣icq.....打日記...又係果d!! 唉唉唉!!! 聽日唔洗止意去到田徑啦! ><.... 人地好愛田徑隊嫁ma!!! 可惜...我啊爸唔比.....老師一定以為我成日都偷懶啦!! ><" 我都唔想嫁!! 我驚我籃球都去唔到....練小一次....我覺得係損失好大!!!!!! 唉~ 希望我果日可以去到啦!!!! ><" |
| 打日記既"時間"︰2006-08-22 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | »
|