carmanng
暱稱: 嘉敏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10月19日!!
10月18日~
去左行街!!
練籃球~~
去旅行.......
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
2ling~~~
Kenny XG~
may日記~!! ^^
MY LOVE(其中一個啊哥...
"馬仔"XG~
~天真..×*
-=小角色++°]] -(細...
*~熊熊XG
Hang姐XG~!!
王子XG
彤個XG~~
表姐個XG
翁惠德日記!
陳晶琦XG
腳趾XG~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 3038
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


 9月22日! 驚訝

今日自己番去....之後抄中文啦....then...上英文堂!! 成堂都係到諗野!!! &等落堂!! = =" 之後家政!! 都幾好玩丫~~ 小息...好悶悶!!! 之後綜合人民!!冇聽老師講野!! 自己溫中文!! 數學...悶到痴肺!! lunch...番左home整d野...就同老豆...李欣...may..一齊出去買野食番學校食!! 好悶...... 唉!! 之後2堂科學!! 簡直悶到p啦!!! 仲比人整到條裙...污(租)左!!超無奈牙!!! 之後同啊sir講話想轉組!!then...班主任節!! 揀班衫!!!! ^^  幾好丫都~ 放左學都好晏lu~~ 我就同女班去左我home...換3...李欣自己番去換!! 之後搭的去湖山....去到...冇人!! = =" 知得唔洗搭的咁趕啦!!!! ><"  唉~ 冇幾耐...佢地都黎到...就練啦~~ 都幾好玩!! 之後蝦姐佢地都黎左!! 我地睇佢地打比賽!! 傾計牙果d!! ^^  到左成7點...走人!! 番到去...上27...食飯...到左10:00 同啊妹落左3樓!! 啊媽打牌!! ><"   之後傾電電!! 沖涼洗頭!! 打日記!!!

今日...一見到"你"我既視線已經離唔開"你"

不過....知道"你"........我覺得很........ 唉!!

不知如何是好!!!!!!

打日記既"時間"︰2006-09-22 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


 9月21號.... 不安

今日7:00醒左!! 整好哂d野....就出左門口....點知都係遲左到牙!! ><" 我約左人嫁ma~ 遲左3mins!!! 之後到李欣一齊番啦....番到去放低左d野....我就同女班...李欣一齊去左買野食......我未食早餐...驚胃痛!! because...我會哭的! = =" 食完...就番去....時間岩岩好呢~~ 之後see到王子!! 李欣係咁問佢問題喎....我同女班都好無奈呀! = ="  到左3樓....女班就幫我(針)水水~ 我就去借書書!! 今日早讀!! 係library仲見到熊熊佢地tim~~ ^^ 借完....番課室...因我事但拎左本....果本書講d野好悶!! 我冇睇....係到溫左陣書仔!! 今日英默哦~~ 早讀完左...上"煲冬瓜"! 點知果個老師冇番!! 我地就又睇書啦.....何瑋琪借左本書比我睇!!! 好好睇....睇到唔願收埋本書牙!! ><" 果本叫..."q版特工,再見真生" 我之前想睇"q版特工"好耐嫁啦...但係唔得閒~~ 鍾意左呢本書書!! 好想買牙!! 不過有d貴! = =" 啊媽都唔會買比我嫁啦...唯有自己儲錢~ ^^ 之後中文...分組....係咁傾...冇聽到佢講野!! ^^ 下星期一默超多野!! 妖* then...小息啦....我地上左去4樓呢~~ ><"  仲比人問..."你上黎做咩!"好= =" 不過好開心~~ ^^  之後番課室啦......上2堂科學....ok啦....因為陳惠信&江祖迪!! ^^  不過好慘...比佢地講........... lunch.....我同老豆...may..瑤瑤...女班...李欣....張淑敏....一齊出左去買野食番學食.....我地又見到王子牙...rainbow....蝦姐佢地.....^^  我諗住買魚蛋食....點知好多人....我仲比人打(占)tim~ 超無奈囉~ 咁我就唔排.....去左"新華"買粉番去食!! 番到去....坐"銘棋".."熊熊" "貝c"佢地既對面....佢地就做果個動作~ = =" 次次見到我都會!** "師傅"次次都笑..... = ="  食完野...坐左陣...就番課室....上數.... 悶爆.....唉~~ 算吧啦!!! 我係唔會識嫁啦!!!!!!! ><"  then.....英文...第一堂默書! 第二堂....特登話冇帶"pp"(聆聽)!! 我就係到吽吓吽吓....好唔開心囉~~ 吽左成堂.....放學.....睇人打波果d....到左4:30就走啦~~ 番到去.....坐左陣...睇tv....抄功課....借左人地d功課番home抄~~ ^^  真係唔想做功課ar!! 我寧願日日要默書.....溫書...都唔要做功課牙!!!!!!!!!! 由其係數學!!!!! 其實好想好想問"邱文康"的!!!! 但係唔夠膽!! ><"  唉!!!!!!!!! 抄完...沖涼..洗頭!! then..打日記果d咁囉.....

[[我受夠啦┘●我好辛苦牙!!!→好想放棄!!!]]

↑但係..."我做唔到" ><"

打日記既"時間"︰2006-09-21 08:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


 9月20日! 驚訝

今日7:00起左身....到左7:45就出左門口...之後....番上課室拎野!! 因為如果今次電腦堂冇帶筆記..就要扣分啦!! 冇帶2之啦我!! 我唔可以比人扣分嫁!! 我d操行1定要好好!!!!! ^^ 拎完..番左落去...見到李欣同嘉棋同王子講野....我就冇理到...番左去操場!! 冇幾耐....排隊!! 今日超快上得去喎!!**之後電腦堂!! 真係好悶牙!! e+好唔鍾意電腦堂!成日都想訓....定係呢排唔係好舒服...so...覺得咩堂都好悶呢?! = ="  之後....中文....溫左陣英文! XD.... 英文堂! miss lam 冇番...我地係電腦室上網....^^  時間好快過! then....小息.....佢地去左搵王子佢地!! = =" 之後上綜合人民...又傾.....^^ lunch..留左係學校食~ ^^ 都ok開心啦.... 王子佢地好好笑牙!! /\/\  then....中史...都ok啦~~ 數學....又悶死左!!  ><" 又係唔明個牙sir講d咩!! 超無奈囉~ = ="  放左學...又留左係課室一陣.......then...同老豆去左電腦室...我要交野比老師!! 之後去左library~~ 女班...李欣...佢地做功課.....我同老豆...傾......之後老豆請我地食野!! 好開心牙!! 之後上番去果d..我..女班...李欣...老豆...又傾果d野啦!! 我真係唔係咁開心!! 同埋...我真係唔想.............. 唉! 我發覺....中學....真係有好多唔開心既事牙!!!!!!!! 小學....都唔會咁既!! ><.....  諗諗吓.......覺得好灰呢~~ 原來....始終..最好的朋友也是..........!!! 之後同左老豆去睇人!! ** 走果陣...見到"師傅"!! 好開心牙!! /\/\  走左果奐買左小小野食!! 因為...真係好肚餓ar** 今日lunch...學校果d米粉...都食唔曬...冇咩胃口食!!! ><"  番到home...睇左陣tv....打日記果d.........

點解要咁樣牙!!!!!! "哭"

打日記既"時間"︰2006-09-20 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


 9月19日... 驚訝

今日7:30起身!! 番到學...都好晏lu~ then..番課室啦~ 早讀.... 好快咁做埋果d功課....就睇報紙啦~ 悶死!! 之後生活教育! miss chan 冇番~~ 悶死啦....係到睇書....好想訓牙!! ><"  上科學...又係悶!! 英文又係果d啦....唉~ 數學....冇咁悶...不過唔係好明!! = ="  好想問人牙!!! 有冇人可以解答到我牙?! 之後lunch.....番左home煮通粉食!! 食完..就好快咁番學校啦...因約左李欣&女班!! 之後李欣過左去約王子同蝦姐聽日一齊食野!! miss曾就問我訂唔訂球衣....我講左訂!! 我做咩講訂ar?! 痴線的!! ><" miss曾幫我選左4號呢~ 唔太鍾意....我鍾意8號嫁ma~~ = ="  之後2堂中文.....作文!! 係咁傾!! 普通話....都ok啦.....但係比老師叫左出去寫野....好= =" 牙!!  放左...留左係課室一陣!! 就落左去啦....佢地練田徑....我冇!! 仲好痛痛牙!! ><"  then...同左老豆一齊上去睇人打波!!! 冇幾耐...落番去!! 睇佢地練田徑!! 有d悶呢~~ 食左小小野!! 到左6:00就走啦!! yy你成日都要我陪你牙???! 唔通冇人陪你...你就唔得嫁啦咩????  要學懂自立牙你!! 知ma?! ^^ 番到去.....沖涼果d...睇左陣tv.....今晚要自己食ar!! 慘~ 又要自己煮啦...... ><"    我琴晚好無奈牙!! 比啊話罵係"基"ar!! ><"

很掛念"你" !

打日記既"時間"︰2006-09-19 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


 隻腳痛死la.... 開心

琴晚...成差唔多2點先訓得到ar!! 點知訓到....之後又醒吓訓吓咁!! ><" 到左7:15起身!! 頭痛死人啦!! then...整好哂d野....比啊爸逼我食早餐.... = =" 之後到左7:40出門口~  番到學校....好累好累.....排隊....痴線的!! 排左好耐ar!! 成40mins牙!! 番到課室.....好快咁收哂d功課..就上數學堂啦!! 點知有老師黎睇喎!~ = =" then...好唔舒服.....到左小息....陪完李欣.....仲可以....... then....就去換3啦......之後上pe....都好好玩....接力呢~~ ^^ 不過...我幫人頂左10下掌上壓...之後我地果隊又輸左喎..... 我做左差唔多60下....左手損左&腫左!! 唉....好痛痛牙!!  上完pe..我為左一d事真係好唔開心牙!! 差d想喊!! 3次都差d喊左出黎!! 我後悔.....上pe果陣冇盡力跑!! ><"  冇得跑女子4x100  lu~~ 不過.....今年...練住長跑先啦~~ ><" 雖然真係好想跑!! 唉~ 鬼叫自己衰咩!!! 最憎自己!!!!!!!!! then.....番課室...放埋d野!! lunch..同左老豆....蔡心...張淑敏食.... 之後上音樂..2堂英文!! 英文堂果陣好想cry囉!! 又冇咩點笑過....好似唔識笑咁!! 又悶啵!! ><"  放學....仲係好唔開心!! 唉~ 上pe堂果陣貪快....一路跑....jump左5級樓梯!! ><"  e+仲好痛!! 之後係學校練籃球啦~~ 之後先開始開心番!!! /\/\  練籃球真係好開心!! 不過今日有d感冒...又頭痛...又腳痛....練完超累....冇送到李欣番home!! ><" 走果陣影左王子幾張背影既相相!! ^^ 今日練籃球....跑果陣....忍左痛好多次牙!! ><.... 其實唔係咁想跑....同埋跑果陣真係好痛!!  so..明天要比對腳休息吓.....聽日唔練田徑啦!! 我都唔想!!  我今日發覺....所有"女子籃球隊"既師姐...都好好人!! 我好鍾意佢地!!!!** /\/\  由其係...."我師傅" "王子" "蝦姐" "貝c" 銘棋" "mo記" ←呢幾個係好最鍾意既師姐!!** 還有一件事......就係..我仲未夠力射3分丫!! ><"  番到home..沖涼....洗頭...睇XG...打日記...眼訓中.....仲未食飯呢~ = ="  左腳&左手很痛痛!! 唔想行路牙!!!!!! 唉.....   

今日....我既視線離唔開...."佢"丫!! ><"   很喜歡"佢"呢!! ^^

打日記既"時間"︰2006-09-18 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


 買了手提!! 愉快

今日....訓到成1點!!訓左13個鐘喎!! 琴日太累啦!! ><" 之後落左去食野...發覺....冇帶所匙啵! = ="then...就同啊公番左上27.....同舅父佢地玩!! then..約左李欣!! 之後抄......帶左d番去....到左7:00啊媽放工...買左個手提比我!!/\/\   之後叫外賣!! 食完....又玩左陣......到左8:30....同啊妹番home......啊媽打牌!!我就教啊妹做功課!! 我自己做埋d功課啦....同啊妹默書!! 煩!! ><" 一陣沖涼涼.........訓覺!!

打日記既"時間"︰2006-09-17 10:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


 練田徑牙!! 開心

今日個鐘響...即彈起身...仲撞到隻腳同埋個鼻!! ><"  then....訓多5mins..就起身整野啦!! 個頭超亂!! 琴晚洗左頭!! = =" 整好哂d野...食左小小餅..執埋d野...就出去啦..差唔多9點先出....我遲左小小..見到李欣到左!! 嘉棋未黎...我地係到拍波啦~~ 行來行去!! 冇幾耐...女班都黎左...一齊入去啦....打左陣籃球....練左好多野!! 不過對手仲好痛痛!! ><" 左手痛過右手牙!! e+唔係咁夠力射罰球呢~~ ><.... 到左9:30到...有d累...休息左一陣....之後有個f.4 既哥哥上左黎!! 我就借左個籃球比佢啦~~ 佢同2個f.1仔打籃球.....我同嘉棋...李欣就一齊練啦~~ 到左9:45就落番去....去左更衣室休息左陣!! 就落去操場!! 好累牙!!真係唔係咁想練!! 腳軟!!!!!!!!! then..麥sir黎啦~~ 今日都有好多人黎練喎!! 熱身果陣...跑3個圈.... 支力 到我丫!!!!! then...基本動作啦~~ 跟住果個唔知咩!! 都ok難做!!我覺得~~ ><"  唔知點做丫?! then..去左加速跑!! 跑得好慢呢我! = ="  唉~ 之後去左跑"斜路" 對腳軟哂囉~  跑完...累到不得了!! then..咱番2個圈....拉筋...嗌埋..走人!! then....我同李欣上左球場打波!! 之後各自番home.....沖涼洗頭!! 就一齊去左"盈豐"食野!! 我又買左"萌boys1+1"啦~~ /\/\  之後番左大興...去左"書識天地"...李欣借左漫畫...我冇借.....因為冇咩錢啦! 係"盈豐"買左d耳環!! 唔知番學帶唔帶得呢?! 之後...我借左科學作業比李欣...佢本科學作業係學校....送埋佢番home...我就番去lu~~ 番到去....坐左陣!! then...打日記咁啦~~     

今日有某某講左d野...我唔開心牙!! ><"

打日記既"時間"︰2006-09-16 07:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


 練籃球!! 開心

今日7:30起左身....整好哂d野...坐左陣...飲左杯熱野!! 好好飲ar! ^^ then..番學...見到嘉怡&可怡...就一齊番啦...番到去一陣就排隊啦!! 最憎!! ><" 之後上到電腦室抄功課!! 上電腦好悶ar!! = =" 之後上中史...都ok開心啦~~ then..視藝...悶爆!! ><" 妖~聽訓又訓唔到...坐咁前!!! 老師係咁講!! 小息..好開心!! 因"蒼瘡"同我&嘉棋 say hi 牙!! ^^ lunch....同啊爸佢地食~~ 啊爸仲比我小小錢我tim~~ XD..... then....上中文..默書!!默得超快喎!! ><" 對手好累牙!!  上英文...淨係想快d落堂!! 1放學....我就跑番home....換3果d....之後就返番學校...同女班...李欣會合...之後見到"雯雯"!! ^^ 我地一齊搭的去湖山練波!! 去到...佢地換3牙...買水果d啦~ 之後去到球場...d師姐牙...嘉棋...李欣係咁射波!! 我冇(店)到籃球!! 因為....對手好痛!! 仲未好番!! 又太耐冇練!!唔係好夠力!! ><..... then...miss曾黎到啦....點知佢叫我選埋喎!! ><" 嚇死我!! "蝦姐"就係咁教我啦~~ thx!! 教左好多好多野牙!! 最後就射罰球啦!! 我係最尾果個!! 累到"師傅"又要做掌上壓呢~~ ><"   "對不起"哦!! then.....嗌埋就走得啦!! 我就買左野飲比"蝦姐"飲~ XD..... then..我同嘉棋...李欣一齊搭車走啦~~ 係到傾聽日d野!! 番到home...休息左陣!! 就沖涼洗頭果d啦~~ then...食飯! 食完....就睇XG啦~~ 打日記...我又多左幾個XG啦!! = =" 打打吓日記.....同啊媽嗌交!! 妖~ 都唔明人既!! 咩都係我錯!!!!!!! 最後我喊左出黎....佢整到我部電腦!! 整到熄左!! 我又要再打過日記!!!!!!!! ><"  之後...同左"熊熊"傾左陣icq呢~ ^^

打日記既"時間"︰2006-09-15 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


 9月14日ar!! 驚訝

日我7:30先起身牙!! 啊妹仲遲到tim!! ><"  番到學校...傾左陣...去左借書! 返班...早讀!! 睇睇睇.....悶死!! 之後收功課!!  上堂.....悶悶悶!! 今次數學堂冇咁悶~ ^^ 有功課做!! 好開心~~ lunch...又去左搵哈姐&王子...傾左陣!! /\/\放學就週會啦...之後要聽音樂會果d....都幾好聽~!! 到左差唔多5點.....去左電腦室.....做功課!! e+仲未做好ar!! 唉~ 唔做啦!! ><" then...佢地去左球場打左陣波!! 我溫左陣書仔!! 見到"熊熊"牙! 好開心呢~~ ^^  may打我喎!! 我唔小心爆左粗!! ><" 到左6點幾...走人!! 番去途中.....見到隻好細既cat!! 我同佢講野....佢唔"穌"我啵!! = =" 番到home....沖涼.....休息左陣...睇XG.....同"熊熊"傾左陣"ic蕉"~ 超開心ar!!  我有呢個"師傅"我真係好開心呀** ^^"  1陣要出去吉島...同啊媽佢地...我要去買袋!! ><" 好痛ar "膊頭" 唉唉~~ 聽日去睇"師傅"佢地!! 咔咔!! /\/\  聽日唔好落雨雨啦~ 希望!!!

打日記既"時間"︰2006-09-14 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


 ~13.09.06~ 驚訝

今日差唔多7點起左身!!之後整野.....好快就出左門口lu~~ 去左買包包食....之後....我太粗魯~ 唔小心整爛左把傘!! ><"  之後就見到2ling ling啦~~ 好開心牙!!好耐冇見!! ^^ 跟住..佢就番學啦....我就去搵李欣!! 等埋瑤瑤就行啦.....番到去....借左李欣2本功課.....去左更衣室抄! /\/\  抄完....時間岩岩好!!  then..上班房啦!! 之後上普通話~ 都ok開心既~~ then..中文....係咁傾!! 小息....陪李欣去左搵蝦姐佢地!! 佢地係班房..我地望左幾眼!!^^ 番班........ 上科學! 麻麻地~~ = =" lunch..好快咁去左搵啊爸....同埋啊公啊妹一齊食...食完...好快走....番去途中...see到李欣!! 就一齊番啦....番到去....望左"蒼瘡"一眼.....又同李欣去左搵蝦姐! 李欣問左佢d野!! 我超無奈囉!! = =" 唉~~  then..番班....上數....超悶!! 不過唔係好明佢講咩!! ><"  整到我都唔想上啦!! then...英文!! 嘩~ 呢堂...真係悶到p街牙!! 差唔多最尾...我係到係咁做功課!! ^^ 做哂!! 數學就差小小..... ^^ 放學...就留左係課室一陣!! 冇幾耐....同老豆...李欣落左去睇羽毛球選拔!! 林xx都係到.....唔知佢e+咩班呢?! 之後睇啦.....睇多一陣....同老豆落左去操場!! 比麥sir捉牙!! ><" 唉~ 聽日唔可以比佢see到我ar!! 之後上番去啦.....格左陣...又落去睇人打羽毛球!! 到左差唔多5:30就走lu~~ 番到去...睇日記牙果d..傾左陣電話!! 我搵到佢地d XG啦!! 好開心牙!! ^^  之後啊媽打黎!! 佢話買m記比我食~ = =" 唔係咁想食! 我想食粉多d!! 仲有....我唔係咁鍾意飲可樂嫁!! 都唔好飲既!! ><"  e+係到...狂睇佢地d XG牙!! 對眼好累呢~~ 又多左好多人地既日記啦~~ ><" 今晚要早d訓牙!!!!!!!!!!  星期5.....女班...叫我去練波呢~~ 應承左..... 星期六都要..... 期實...對手痛左幾日!!仲未好番!! 點算呢?! 唉~~ 應該頂得順既!! = =" 

打日記既"時間"︰2006-09-13 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]