| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
唔開心!!  |
|
今日....啊媽又唔比個鐘我...又遲左叫我起身! 妖~ 之後又好快咁整好哂d野就出左門口!! 落到去..唔見"何嘉怡"我就等左一陣啦...之後就見到佢啦~ 一齊行....對唔住ar..我遲左!! ><" 好涷ar!!番到去....傾左陣...背吓書....就上去啦! 唔洗排隊!^^ then....見到"蒼瘡"ar! 好開心~~ 之後上電腦啦...有d悶牙!! lunch同左劉浚...老豆...may...劉春一齊~ 食左小小野....魚蛋果d~ = =" 之後老豆飲酒...佢飲左2(灌)~ 對我黎講已經係好多!! 我就同劉春2份飲~~ 有小小頭痛! 好耐都冇飲過!! ><" 之後番左學校啦~ 上中史~~ 上麥sir堂好開心!! ^^ 上數學果陣....悶到咩咁....仲叫左我出去做數喎!!! ><" 我又發緊夢...唔知佢講咩!! 呢個啊sir d教書方法真係又悶又無聊!! 浪費哂d時間!! 條條答案都叫人起身答喎!! 最憎!! 麻煩!!!! 佢唯一好既...就係今日冇比功課!! ^^ 放左學....我就同may一齊番左我home啦~~ 我換3果d....之後陪左佢去買野飲!! 就返番學啦....我遲左!! ><" 不過偷雞冇做! XD... 係屋企做補番比你囉!! ^^ 之後跑3個圈!! "啊哥"同埋"朱仔"都有黎練** ^^ 跟住拉筋果d啦....做基本動作!! 之後練果d......... 今次唔係好累!! ^^ 嗌埋...就走得lu~~ 好大聱牙!! ^^ 之後我就走左啦~~ 係街到行左一陣....跟住為左一d事喊左出黎!! ><... then...番home途中see到李欣佢地.....送左佢去留下!! 我就番去啦....番到去..屋企得我一個!! 睇左陣tv...就煮野食.....食完野....休息左一陣......哭了.....趴左係地下喊....喊喊吓....訓左= =" 訓左一陣....就去左沖涼...之後啊媽番!!沖涼...我就開電腦...打日記牙...又係果d!! 好累!! 好眼訓!! 好頭痛!! 好似有d發燒! 好唔舒服牙!! 聽日仲要好早起身!! 因為...未做功課!!!!! ><" e+一數學堂就諗起"蒼瘡"啦~~ ><" 好唔開心牙!!成日都比人罵!!!
很想...很想...大嗌一聲!!
"哭"......
|
| 打日記既"時間"︰2006-09-12 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
9月11日!  |
|
今日遲左好多先起身牙!! ><" 啊媽成7:40先叫醒我!! 之後好快咁整哂d野...就出左門口啦~~ 返到去....都好晏啦....冇時間傾....>< 早會完..就上課室啦!! then....上生活教育! 都ok既~~ 之後上科學....好快過牙d時間.....小息果陣同老豆&李欣落左去搵老師!! 傾左陣....就番左課室!! 上數.....悶爆!! ><" 之後lunch啦....同左老豆...may一齊食~ 之後番左home擺野!! 番到去....中文....好開心~ 分組....同劉浚...李欣係咁傾! then"煲冬瓜" 今次...果個老師nice左.....都ok開心~~ 放學....去左搵老師!交野!! 我冇帶衫ar...今日可以練籃球!! ><.... 跟住係咁睇佢地練啦~ 又同seafood一齊傾.... 跟住杏枝同馬仔整親丫!! 冇事丫ma?! ><" 到左差唔多7點先走...好夜! 天都黑哂!! 仲要送埋李欣番home!! 先番屋企!!行番home果陣....有d唔開心..諗左好多野!!好想喊ar!!好想搵人傾牙!!!!!! ><..... 番到去...做埋d功課...就開電腦啦....睇日記ar.....同"師傅仔"傾左陣icq!! 開心番哂!! ^^ 之後打日記ar果d........仲未背書! 死啦!!
想清楚了........ |
| 打日記既"時間"︰2006-09-11 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
9月9日!  |
|
琴晚好夜先訓牙!!今朝差d唔願起身呀!! ><" 好快咁整好哂d野!! 洗頭ar果d!! 之後食左小小野! 睇左陣雜誌.....執好哂d野..就出門口啦~ 去到天橋..見到陳嘉棋....就一齊行入學校啦~ 得3個要田徑選拔! 其中一個我識既~ ^^ "可兒"!! 跟住好悶咁坐左係到! 李欣...女班....我....劉浚... = = " 冇幾耐就上左球場打左陣波.....d男仔又上左黎~ 打左一陣...就要落番去!! 開始選啦~ 好多人牙!!! 連上年果d人都有黎!! 好似話好耐都冇練...就要再黎選過喎!! = =" 之後我地幫手啦! 計時牙...計步數牙果d啦~~ 之後見到"啊哥"同埋"朱仔" ^^ "啊哥"要上去練手球呢~~ ><" "朱仔"要做掌上壓!! 因為遲到!! 我地幫完女仔..過左一陣就幫d男仔計啦~ "朱仔"隻腳唔知係咪受左傷呢?! 冇事丫ma?? ><" 跟住我地就出左去停車場果邊睇d女仔跑啦~~ 我覺得"可兒"都可以入到既~~ ^^ then..佢地要跑5mins~ 我地要幫佢地數圈數!! 完左就諗住上去球場打波啦~~ 點知....落雨! 小~ 跟住就係學校等左陣啦~~ 仲落緊.....淋雨...我唔介意ar!! 我係唔想淋濕對鞋炸!! ><" 之後我地都係出左去!! 佢地就走啦~ 我同李欣都番去lu~~ 番到home......打電話比媽咪! 佢叫我去"翠華"食! 我就落去啦~~ 好肚餓!! ><" 食完.....跟住就去左惠康啦~ 之後番home....我睇左陣tv.....啊媽出左去! 唔覺唔覺....我就訓左啦!! 我訓醒...岩岩好~ 啊媽番左黎!! 我就又睇左陣tv啦!! 之後開電腦....又係果d...........打日記咁啦!! 仲未做功課啊!! ><" 今晚.....唔上27啦.....因要睇"惡作劇之吻"& "植木的法則"!! 冇得食飯?! |
| 打日記既"時間"︰2006-09-09 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
9月8日!  |
|
今日又遲左起身啦!! 冇(計)啦!好眼訓! 你琴晚又咁夜先落黎!!整到我咁夜先訓得!!!!! 妖~ 跟住好快咁整好哂d野啦!! 諗住出門口...點知啊爸叫住我!要我食早餐!! = =" 我都唔記得左食tim~~ ><" 之後就番學啦....見到"蔡心"就一齊番啦~ 番到去同佢一齊放低左小小野...因為我帶左好多野牙!! ><" 好重!! 之後落番去....傾左一陣....排隊...又熱死左lu~~ ><" 番左上班....頭2堂係班主任節!! ^^ 我地要選班規!! 笑死!! "輕力關門"最多人投!! 呢個就係我地班既最重要既班規!! /\/\ 之後上中文堂啦....派番哂d默書.....唉...有d失望tim!! 之後小息啦~~ 好開心牙!! 因為一陣就係pe堂!! ^^ 之後去左換3果d啦!! 上pe果陣....落雨喎!! 小喇叭丫!! 不過....好采都有羽毛球打!! 同李欣...雪敏.....蔡心一齊打!! 打到好累!! 好熱呢~~ 之後入番更衣室...換3果d....好早就可以放lunch啦!! ^^ 老豆...李欣...蔡心佢地去先....我番home擺野.....拎錢!!! 之後我搵左佢地好耐牙!! 最尾都搵到!! 因為..我見到蔡心背影!! ^^ 我地一齊食完...就去左ok....then..去左孖寶! 買糖!我都好耐冇食過啦!! ><" sor牙何嘉怡!! 冇等到你! ><'' 之後番番學校啦.... 番左課室傾左陣!! 之後就去左音樂室上音樂堂!! then..番上課室...上英文!!一定悶到痴線!! 好眼訓牙!! 好想訓!! 終於落堂啦!! 不過要去聽講座...次次聽講座..我都會好眼訓嫁!! 唔好啦~ 我唔想去牙!! ><" 之後去到.....冇幾耐..我都已經想訓啦!! ><" 我係到係咁"釣魚"牙!! 累死!! 放左我就同劉浚去左樓梯果邊睇女子籃球選拔!! 睇睇吓......要落去喎!! 唉~ 又比蚊咬死啦!!! ><.... 落到去球場..睇吓佢地打波咁囉~~ 到左6點幾...我地就走lu! 聽日仲要番學牙!! 好似係9:00...要番田徑.....不過唔係練.....好似話人地要選拔...咩要幫手喎!! = =" 番到去.....玩左一陣icq啦~ then...洗衫!! 我呢排成日都撞親!! 唔係手就腳! 做咩事?! 我e+都好眼訓!! ><" 次後睇人地d XG啦~ 上左陣網!! 打日記!! 唉~ 聽日又唔夠訓啦!! 對腳差唔多好番啦~~ 好想去游水呢~~ |
| 打日記既"時間"︰2006-09-08 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
06.09.06  |
|
今日又遲左起身啦!! ><" 之後好快咁整野啦.....到左7:40先出門口....李欣同埋張淑敏係天橋等我~ 番到去傾左一陣就排隊啦! 唉~ 好唔想排隊啊! 又熱喎!! 出曬汗! 又冇風扇吹喎!!! 之後番課室啦!! 冇得落去一樓.... ><" 數學堂....冇教野! = =" 我覺得啊sir都幾好人~~ *數學.......... 上科學果陣.....好慘! 又係同江祖迪坐!! d實驗倏做到........唉~ 又整亂哂d野!!!!! 班主任節果陣...選班長....班會果d...... 我都好滿意!! 又係陳嘉棋做女班....kenny做男班~ ^^ 放學...係學校搵左好多個老師! 之後遊左一陣....行黎行去!! 有d無聊呢~~ 之後仲見到"師傅"幾次tim~~ ^^ 之後番home...沖涼....睇左一陣tv.....做家政功課!! 搵死我! 跟住又要.........! ><" 之後覺得好累!!!! ><... 好想訓牙!! 好似有小小唔太舒服! then..啊媽佢地番...打日記!! 今日見到佢好似........... ><" |
| 打日記既"時間"︰2006-09-06 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
9月5日!  |
|
今日遲左起身.....我出門口果陣都7點7啦! 見唔到何嘉怡牙今日!! 之後就去搵李欣啦~ 我又約左佢!! 仲見到張淑敏...之後一齊番去啦~~ 番到去傾左陣..就上左課室!! 唔洗排隊! 好開心~~ 調左位! 同左個女仔坐....冇咩野傾! 雖然都識佢!! ><" e+最衰牙! 冇野玩!! 咁我寧願同"陳惠信"坐啦!!!! 今日上堂超悶喎!! 有"煲冬瓜"上!! 唉~ 我好唔鍾意個老師牙!! 下堂又要用d死人普通話自我介紹喎!! 我最驚~ 我又唔識讀喎~ 妖! 最憎"煲冬瓜"堂!!!!!!!!!!!!! 之後上中文....都ok啦~ 不過有一段時間我冇聽老師講野!! 我係到溫書!! 其實我都覺得唔洗減少d默書範圍啦!! 咁容易! 我都溫哂啦!! 小息就陪左"seafood" 上去4樓....諗住拎番d野!! 跟住睇吓"熊熊"係唔係到!! ^^ 佢唔係到呢~ = =" 番左課室同佢地傾吓咁囉~~ 之後上科學!! 嘩~ 上樓梯..一陣仲要落釉樓梯!! 好想死!! 好痛苦嫁對我黎講!! 對腳好痛!!!!!!! ><.... 打完籃球唔記得左拉番筋!! 放左學...見到我想見既人!! ^^ 好開心~ 之後李欣同張淑敏就番左屋企換3......我..劉浚...may...何嘉怡就去左食野!! 1點3..佢地去左籃球場先...我番左去換3!! 去到都唔係好曬~~ 打左好耐!! 練左好多野牙!! 之後我就同劉浚去左買水牙果d!! 拎死我!! 好重!! 我買左新野飲料!點知好難飲!! 我冇飲哂就掉左啦!! ><.... 番到去再練過!! 之後張淑敏都走啦~ 我地練多一陣就去左library....到左差唔多5點....我地再去打波!! 好痛牙對腳!!!!!!! 到左5:45番左去....唔爭在...我拎埋本書好還~!! 過左期! 罰3蚊!! 我差1蚊!! 貴q左咁多嫁!!!!!!! 果個咁既職員丫!!!! 又冇禮貌....又態度唔好喎!!! xx啦你!! 之後番左上樓拎錢再落去比過!!!!! 之後番番home!! 好累....打日記牙果d...一陣先沖涼!! e+仲痛過之前!!!!!!! 聽日都唔知點算啦!! 好采聽日冇pe堂ja!~ 我至愛既pe堂!!! 聽日盡量要留係課室牙!! 唔好又上又落.....番到黎....我見到一d野!! 文字之類既野!! 我睇左之後好唔開心!! 個心好似比把刀(吉)左一刀咁呀!! 喊左出黎!! ><....... 對腳咁痛! 又唔洗游水啦!!!!!!! ><" 今晚仲要煮飯比佢地食牙! |
| 打日記既"時間"︰2006-09-05 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
9月4.....  |
|
今日又係差唔多6點半起左身! 跟住.....再訓番!! ><" 到左7點.....起左身換3...整頭ar果d!! 之後啊媽同啊妹出左門口lu~ 我食埋早餐都行啦~ 頂~ 點知唔記得左帶傘!! 肺是番屋企拎! 啊爸實會罵嫁!! 我就同何嘉怡一齊姐啦!! 唉~ 點知我左邊濕哂啦都~ 我地行果條路又水浸喎.... 我就唔爭在啦! 就一路跑去天橋果到!! 肺是何嘉怡帶左傘..我又整到佢右邊濕哂!! 之後全身濕哂!! ><" 好采今日穿左"長就"冷衫!! 唔洗穿"透視裝" ^^ 之後就去左更衣室!! 整番好d野啦! 完完全全濕哂!! = =" then...女班陪左我去醫療室吹乾條裙同個頭!!!! 之後女班比番d書何嘉怡!! 佢留低左成袋書牙!! 好采劉浚炸!! 如果佢見唔到袋野....何嘉怡d書係咁帶啦! ^^ 之後我吹埋就去左"101"啦~ 點知唔見我果班!! 我就番上課室搵啦!! 見到佢地岩岩出黎明!我就過去排啦~ 去到電腦室..又話熱喎!! 冇幾耐..我地就排隊上番課室!! 收完通告果d牙...就調位啦!! 好慘牙我!! 同"陳惠信"坐!! 唉~ 可憐的我!! ><.... 好想同"變態佬2號"坐呀!! 我覺得好好玩!! /\/\ 之後我都冇咩點講野!! 跟住上英文堂!! 分開上!! 傾一句都會比老師見到!! 真係唔方便牙!! ><" 放左學...有好多"變態佬"係課室牙!! ><... 我地就出左去傾啦~~ 之後我地各自番home!! 我番到去等食飯!! 之後就沖涼洗頭牙..執野果d啦....我又遲! 同李欣一齊去輕鐵站搵女班....劉浚唔黎..= =" 之後去到...我地坐左好耐牙!! ><... 悶死人! 其實又唔係太悶既~ 我覺得~ 因為我鍾意睇"師傅"打波~ XD.... 好耐之後miss曾同佢老公先到...我地就射籃底...80球!! 好似~ then...走籃...要係三分線果到..開始...好難牙! 要咁大步! ><" 我都要3球..丙組一球炸!! ><... 唉~ 鬼叫我係(月)組咩!!! 我入左一球炸!! ><" 唔達標果d要做"兔仔步"!! 不過唔知點解...e+唔係太驚啦做呢個!! 仲冇咁累tim!! ^^ 射罰球!! then..d師姐要比賽!! 我地睇同埋練拍波!! miss曾又教左我同女班一d野啦~~ /\/\ 最尾...我地又要走籃!! 入到一球就得!! 仲有練搶籃板!! 之後訓話....走得....我地就去左商場果邊行!! 好涼牙!!^^ 係輕鐵果到傾左好多野!! 我送埋李欣番去佢樓下就走啦~~ 番到去又沖涼洗頭!!之後同女班&李欣傾左陣!! 我就食飯啦~ 上左陣網...打日記!! 好想快d練好d籃球牙!! ><" 走籃好左小小...但其他就差左d!! >< |
| 打日記既"時間"︰2006-09-04 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
2006年9月3日!  |
|
今日12點幾啊爸叫醒左我!! 我即刻換3.....整野啦!! 又要整頭!! 好麻煩ar!! 日日一起身都要整! ><" 之後就出門口啦....去左翠華!點知啊媽同啊妹都唔係到喎!! = =" 啊爸就打比啊媽啦~ 原來佢地係"椰林莊"!! 啊爸買完報紙就去左番工啦...佢出去出面食....我就行去搵啊媽!! 食完...坐左陣..我就番home先啦!! 因為有"惡作劇之吻"睇!! ^^ 番到去..睇睇吓...啊媽又打黎!! 叫我落去接佢...因為落大雨!! 佢話拎好多野!! ><" 激死我!! 之後佢就話等我睇完先!! 我睇完就落去"惠康"接佢地啦!! 嘩~ d野真係好重!!拎死我啦!! ><" 番到去....啊媽睇左一陣tv.....啊公就打黎叫我上去打牌!! ^^ 好野~ 有牌打!!! 冇幾耐我地就上左去啦~~ 今次我自己帶左錢!! $100 應該夠打掛~~ ^^ 今日好好"摸手"牙我!!好開心~~ 最尾...贏左$54!! /\/\ 好小自己收哂!!因為成日都係幫人打...同埋打好細!!最衰打咁細!!我真係好想好似以前咁!! 同芳e d朋友打!! 可以羸佢地d錢!! 唔洗羸舅父d錢!! ><" 羸外人d錢好d丫ma~~ ^^ 我次次打...都好小輸錢既~~ 10次..有9次羸!! 打完....芳e同啊公出去食.....啊媽就係對面打牌!! 我地就叫外賣啦~~ 我同舅父一人一半! 因羸左佢d錢!! so請d野比佢食~~ 仲整左小小野比佢食tim~~ 食完睇"美女廚房"ok好睇啦~~ 之後就等埋啊媽就番home~~ 番到去沖涼....執書包!! 上網...打日記.......... 聽日唔知係咪帶果本書!! 希望唔好帶錯啦~ ><" 有d緊張!! 唔知點解~~ 唉! 聽日好似要練籃球牙!! 點算好牙?? 如果真係要!! 我e+生疏左好多牙!! 咁耐冇打!! 我都唔想嫁!!!! ><.... 我驚果d比賽..我會累左我果隊呀!! ><..... |
| 打日記既"時間"︰2006-09-03 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
9月2......  |
|
今日1點幾起身....沖左個涼....之後啊媽煮左個米粉比我食.....食完...就睇左一陣tv.....我就睇雜誌....then..同啊妹一齊睇"櫻桃小丸子" ! = =" 跟住啊媽上左27....我就同啊妹玩左一陣!! 煮飯仔!! ><" 玩到差唔多5點...我就睇番容祖兒d演唱會啦!~ then..我就沖涼....啊妹都係! then..我同啊妹化完妝..我就整自己d野啦~~ 換3....整番好個頭!! ><" 之後就上27啦!!~ 上到去睇左陣tv....我又同啊妹玩左一陣啤牌!! 冇幾耐...就食飯啦~~ 有湯飲!! ^^ 啊媽就去左對面打牌啦~~ 我...啊公...芳e...舅父就一齊睇果個"新秀歌唱大賽"!! 都幾好睇丫~~ 我好支持果個"高遠"同"洪卓立"!!! ^^ 佢地唱歌都好好聽牙!! 之後我同啊妹就落左去拎飯比啊爸食!! 啊媽繼續打牌~~ 番到去...我又沖涼!! 因為太熱啦!! ><" 我一日最多只會沖3次~~ ^^ then...我上網....睇左好多關於"空手道"d野!! 我都有d興趣~~ 我想學!! 不過係時間問題! ><" 因為我星期一至六都要練果d...籃球...長跑....田徑...手球...點算?! 唔通我練完...番去沖涼...再去練呢d?! 唉.... 好想放棄2樣課外活動牙!!!!! "籃球"..岩岩學左冇幾耐...唔可以退出!! "手球"..我至愛....唔得!! "田徑"...我好enjoy果種辛苦!! 同埋好有意義!!我覺得~ "長跑"..我要練氣!! 又買左隊3喎!!! = =" shit! 唉~ 知得一早唔參加咁多野!! 邊個叫我參加田徑嫁?! 叫我參加....你又退出??? ><" "籃球"..我就貪玩!!入左.... = =" 手球....又係人地叫我入既!! 長跑諗住練氣!! 要比d時間我諗吓!! ><.... 跟住我打日記&睇人地d日記啦~~ 一陣再睇吓..."空手道d野啦~ ^^ 不過都唔知啊媽比唔比我入啦!! 今晚又要好夜先訓啦~ 聽日要12點起身牙!加油! 我有動畫要睇!! 會唔夠訓嫁.... |
| 打日記既"時間"︰2006-09-02 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »
|