| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |  |
|
對卷*
|
金日都要對卷呀"
都幾好"
英文都幾好"
經公同埋地理竟然可以有70幾分"
真係o 咀囉"
我未曾依兩科可以有70幾"
o 咀"
聽日要返學洗白白"
食佢D屎"
仲要換PE 33"
嘔...嘔...
好無奈"
P.S
我都唔明玩下都唔得"
D人咁鬼小家嫁"
我都唔係太想玩o既"
旦係你果時你都好鐘意玩我la"
我真係好似冇嬲到"
玩下你你就嬲"
人地俾我地玩都唔嬲la"
旦你就...唉...
|
E+係︰2006-07-03 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日  |  |
|
好悶牙"*
|
我睇番d日記標題"
我都always都打好悶牙果d野"
旦係真係好悶牙"
我金朝開電視睇到做百分百feel"
好似幾好睇"
跟著我開電腦嚕"
玩左陣...
睇電視"
聽到琴晚brazil同埋英格x都輸左"
我依d冇興趣睇波既人都覺得好唔值囉"
brazil同埋英格x踼波都幾好"
但竟然輸波...真係慘" |
E+係︰2006-07-02 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 65 | »
|