| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |  |
|
TUE"
|
距離exam仲有大約一星期"
好驚我如果叻得滯"就唔可以同到niki,勇仔,明彥果d fd 一班"
如果exam唔好我就唔可以去到精英班"
點牙"好驚牙"我要點做"
我唔可以衰俾牙爸牙媽睇"
旦係真係叻得滯就真係唔可以同班fd同一班"
好灰牙"
金日都真係幾灰"
係我第一次ut唔合格"
仲要係地理"
灰"
金日CHIS ut"一定唔合格"
bb琴日都冇點溫過"
我決定左玩埋金日就要俾針機溫豬"
金日我玩得好開心牙"
同茵茵果班fd玩"捉e恩"
好好玩牙"
KAI子你聽日真係要俾針機溫豬牙"知唔知??
NIKI,明彥,勇仔,肥翅,KAM仲有我"我地要努力牙"
唔係我地幾個就唔可以同一班"咁就慘嚕"
知唔知牙???
我頭仙睇完樂樂個XANGA仙記得要係度打一樣野"
就係...
*林依晨愛明道牙* |
E+係︰2006-06-06 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |  |
|
mon"
|
金日放左學好好反牙"
我地係度唱歌仔"
哈"
我同niki去左搵MS mama傾計"
同ms mama傾計好開心牙"
我好鐘意ms mama牙"
mama我愛你牙"
金日我想係度介紹隻歌俾你地牙"
好聽XD"
係7F既迷宮"
好聽牙"
有一段好好聽"
我好鐘意牙"
]],,為何還要對我 如此這樣殘忍
記得你曾說過 有個愛情迷宮
只要我們能夠碰頭 就能天長地久 ...
鐘意你隻歌牙" |
E+係︰2006-06-05 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 65 | »
|