Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

carmen1993
暱稱: ::■□KAI+**
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-28
可能不會回來""" ...
2006-11-25
2006-11-25
忘記他""
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
牙寶xanga____*
牙婷xanga____*
我的XANGA___*
勇勇xanga__*
孫BItCh xanga___*
樂樂xanga____*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 87
今日人氣: 1
累積人氣: 4978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天

FRI"

金日都幾HAPI"

上堂都唔係好悶"

旦係樂樂唔係幾HAPI牙"唔好提LA"

放左學我同KAM,亞哥去左食野"

其實我係無份去嫁"我好賤"

不過係校長請"D野好味牙"

THZ牙校長"

跟著我地返返去學校"

我同KAM上課室玩電腦"

無幾奈"孫大人同埋屎忽鬼上左黎"

kam睇茵茵果日記果陣時"

屎忽鬼睇到茵茵係日記叫佢建明哥哥"

咁佢就話要熄左部機"

咁我就係度笑la"

佢話要打到我殘廢"

白知的"

咁張洛yan黎左"

我地係度笑佢地"好玩牙

返到屋企"我見到雜誌有stephy既野"

我就cut左落黎"

諗住俾茵茵"

不過都唔知茵茵鐘唔鐘意?

 

E+係︰2006-05-26 06:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天

THURS"

金日都唔知做咩"

上咩堂都好悶的"

可能屎忽鬼金日冇返"

冇人叫我做易kai文"唔慣囉"

金日家政堂整面"好味牙"

跟著果幾堂我唔提嚕...

HISTORY要專題"

係我地組"

好驚牙"

maths堂果陣"

我見到樂樂唔HAPI牙"

樂樂你做咩牙??

放左學我,KAM,肥翅,亞哥一齊放學"

點知俾我見到李燦森"

我望住李燦森不停咁叫李燦森牙"李燦森牙"

KAM就話好7牙"我地四個都覺"

上鏡個樣好睇D"

跟著李燦森望住我笑"幾HAPI"

可能覺得我好KAI"不過事實上我真係KAI的"

好笑XD"

E+係︰2006-05-25 06:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天

WED"

金日唔洗落去早會"HAPI"

跟著MS WONG冇返"

唔洗上堂"HA"

咁我叫左KAMKAM黎"

我地同屎忽鬼,橡膠係度傾果條diamond under"

好笑XD"

THEN牙魚家姐果組出左去PRECENT"好得意牙"十卜你地"

跟著英文堂好好笑牙"

睇碟牙"

跟著有個KISS鏡頭"

跟著屎忽鬼話"

易kai文唔睇得"你未到18 age"

跟著我就話你都係"食屎la

放左學要專題"

聽日就要專題la"

好驚牙"

返到屋企"馨馨打黎話聽日返得學"

咁就好la"我有得整家政"

金日有丞琳"

我係丞琳既fan屎"

點可以唔睇嫁"

 

E+係︰2006-05-24 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]