| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |  |
|
FRI"
|
金日都幾HAPI"
上堂都唔係好悶"
旦係樂樂唔係幾HAPI牙"唔好提LA"
放左學我同KAM,亞哥去左食野"
其實我係無份去嫁"我好賤"
不過係校長請"D野好味牙"
THZ牙校長"
跟著我地返返去學校"
我同KAM上課室玩電腦"
無幾奈"孫大人同埋屎忽鬼上左黎"
kam睇茵茵果日記果陣時"
屎忽鬼睇到茵茵係日記叫佢建明哥哥"
咁佢就話要熄左部機"
咁我就係度笑la"
佢話要打到我殘廢"
白知的"
咁張洛yan黎左"
我地係度笑佢地"好玩牙
返到屋企"我見到雜誌有stephy既野"
我就cut左落黎"
諗住俾茵茵"
不過都唔知茵茵鐘唔鐘意?
|
E+係︰2006-05-26 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |  |
|
THURS"
|
金日都唔知做咩"
上咩堂都好悶的"
可能屎忽鬼金日冇返"
冇人叫我做易kai文"唔慣囉"
金日家政堂整面"好味牙"
跟著果幾堂我唔提嚕...
HISTORY要專題"
係我地組"
好驚牙"
maths堂果陣"
我見到樂樂唔HAPI牙"
樂樂你做咩牙??
放左學我,KAM,肥翅,亞哥一齊放學"
點知俾我見到李燦森"
我望住李燦森不停咁叫李燦森牙"李燦森牙"
KAM就話好7牙"我地四個都覺"
上鏡個樣好睇D"
跟著李燦森望住我笑"幾HAPI"
可能覺得我好KAI"不過事實上我真係KAI的"
好笑XD" |
E+係︰2006-05-25 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |  |
|
WED"
|
金日唔洗落去早會"HAPI"
跟著MS WONG冇返"
唔洗上堂"HA"
咁我叫左KAMKAM黎"
我地同屎忽鬼,橡膠係度傾果條diamond under"
好笑XD"
THEN牙魚家姐果組出左去PRECENT"好得意牙"十卜你地"
跟著英文堂好好笑牙"
睇碟牙"
跟著有個KISS鏡頭"
跟著屎忽鬼話"
易kai文唔睇得"你未到18 age"
跟著我就話你都係"食屎la
放左學要專題"
聽日就要專題la"
好驚牙"
返到屋企"馨馨打黎話聽日返得學"
咁就好la"我有得整家政"
金日有丞琳"
我係丞琳既fan屎"
點可以唔睇嫁"
|
E+係︰2006-05-24 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 65 | »
|