| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 7 日 星期五  |  |
|
游水水.....
|
金日家政堂整朱古古牙"
幾好食牙"
kamkam真係好慘牙...
無計la"
d人好似mc都...
唔話俾你地知"
放左學
我地去左游水水牙"
有業業,niki,明冶,kamkam和我kaizi"
都幾好玩牙"
跟著我地游完水水就打volleyball
有英英家姐,樂樂個d...
好好反牙"
|
E+係︰2006-04-07 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 2 日 星期日  |  |
|
星期日牙>.< 
|
金日真係好HAPPY牙
朝早去左屋企做PROJECT..
跟著我地5條友仔
有我,NIKI,KAMKAM,CHEAPBAR仲有肥X
去左新都反牙"
跟著塔MTR去TKO地鐵站..
我地影相相牙"
影到好"7"牙!
|
E+係︰2006-04-02 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 1 日 星期六  |  |
|
4月喇!*
|
話咁快就4月喇*
金日都幾好反牙*
朝早係度list丞琳d歌*
好正牙*
跟著cheapbar係icq add我*
傾左陣...
跟著就...
返左團契*
見到彭彭牙*
好happy*
跟著返到屋企"
可以睇到mvp情人牙*
好好睇牙*
你話我金日係唔係好...
happy牙?!
|
E+係︰2006-04-01 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 65 | »
|