Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

carmen1993
暱稱: ::■□KAI+**
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-28
可能不會回來""" ...
2006-11-25
2006-11-25
忘記他""
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
牙寶xanga____*
牙婷xanga____*
我的XANGA___*
勇勇xanga__*
孫BItCh xanga___*
樂樂xanga____*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 87
今日人氣: 2
累積人氣: 4979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天

無奈" 不安

我金日真係好無奈牙"

上完math屎堂"

我就返左埋我個位"

點知牙女就問我"

"你係唔係和xxx有野"

我當時真係好無奈牙"

我當然第一時間話"冇牙!牙女你要信我牙"

咁我就係度話俾大家知我和邊個邊個真係無野嫁"

請大家一定要信我牙"

嗚...嗚...

跟著上eng"

ms ma冇返"

so 莊s!r就侍堂la"

is好慘牙"

50分full marks"

我得35分"

好唔happy牙"

 

 

 

 

E+係︰2006-05-16 08:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天

好煩牙"*

依幾日都好煩牙"

係我FD都知mc野"

琴日左新眼鏡"

我選左紅紅地色既粗框"

最驚就係我有500幾度近視"

嗚...

旦係要星5你地仙睇到牙"

我有500幾度近視

要返廠整"

so要星4仙有"

我真係異味"

E+係︰2006-05-14 12:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天

我覺得...

我唔知yy我宜家覺得香港歌手...

真係好廢"

有d就唱歌唱到走音"

有d就...

不過都只係部份"

例如twins一叫佢唱live就走音'

 特別係牙sa"

牙gill都好d"

我覺得我宜家鍾意台灣d明星多d"

例如楊丞琳...

連台灣d劇集我都鐘意"

例如王子變青蛙,mvp情人,惡魔在身...

我覺得香港真係冇得揮"

依家好少人留言牙"

好想有人留言牙"

this日記板一定要有你地既留言仙得嫁"

支持我la"

無論你係唔係我fd都可以留言嫁"

係fd就一定要留言la''

記得支持kai子牙"

 

E+係︰2006-05-06 07:01 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]