| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 16 日 星期二  |  |
|
無奈" 
|
我金日真係好無奈牙"
上完math屎堂"
我就返左埋我個位"
點知牙女就問我"
"你係唔係和xxx有野"
我當時真係好無奈牙"
我當然第一時間話"冇牙!牙女你要信我牙"
咁我就係度話俾大家知我和邊個邊個真係無野嫁"
請大家一定要信我牙"
嗚...嗚...
跟著上eng"
ms ma冇返"
so 莊s!r就侍堂la"
is好慘牙"
50分full marks"
我得35分"
好唔happy牙"
|
E+係︰2006-05-16 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 14 日 星期日  |  |
|
好煩牙"*
|
依幾日都好煩牙"
係我FD都知mc野"
琴日左新眼鏡"
我選左紅紅地色既粗框"
最驚就係我有500幾度近視"
嗚...
旦係要星5你地仙睇到牙"
我有500幾度近視
要返廠整"
so要星4仙有"
我真係異味" |
E+係︰2006-05-14 12:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |  |
|
我覺得...
|
我唔知yy我宜家覺得香港歌手...
真係好廢"
有d就唱歌唱到走音"
有d就...
不過都只係部份"
例如twins一叫佢唱live就走音'
特別係牙sa"
牙gill都好d"
我覺得我宜家鍾意台灣d明星多d"
例如楊丞琳...
連台灣d劇集我都鐘意"
例如王子變青蛙,mvp情人,惡魔在身...
我覺得香港真係冇得揮"
依家好少人留言牙"
好想有人留言牙"
this日記板一定要有你地既留言仙得嫁"
支持我la"
無論你係唔係我fd都可以留言嫁"
係fd就一定要留言la''
記得支持kai子牙"
|
E+係︰2006-05-06 07:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 65 | »
|