我可愛既日記仔-33-""
**kiss kiss fall in love**
may be your my love=]]"
carmen540
暱稱: ▊°*.誰有心跟我相處? /\/______雪=]]*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
眼鏡-3-"
無聊...
超超超超超開心呀>...
平凡..
好想死呀./口\.
文章分類
全部 (11)
返學日 (6)
假日 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
呀楹
佩宜
萬成兄
翠翠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 124
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


2006-10-27 分類: 假日

wakakakakaka...今日放假呀-3-"
你羨慕唔到架喇=]"
今日好悶呀/.\"
又冇野做...
好想去睇戲呢~~~"

超想睇地海傳說...
你講我幼稚都好喇...
我係宮崎駿D FANS黎架嘛-3-""
冇可能唔睇既...

講講下...
THINK起左D傷心事TIM/.\"
我呀...之前有好多佢D碟架嘛...
點知家姐一借左比人...
就...就...就...就一借不番喇/.\""

嗚~~~~~~

算喇...有D特別野既話...
就再打落黎喇-V-"

 

以上



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


超HAPPY既日子 分類: 返學日

今日,,,係測MATHS=[""
好多都唔識呀>.<"

不過,,,9點幾放[即係一測完放-V-"],,,
THEN-V-"同MIYALA一齊去S班到搵TSUBASA^^"

THEN就TSUBASA同MIYALA佢地去呀爸癲行喇-V-""
點知,,,行行下,,,想去唱K WO-V-"
而我,,,就緊係唔可以講比佢知放學之後去唱K架喇-V-"
SO就同佢講係香港仔溫書N行街>3<"

之後就真係去左喇>V<""
我地唱到好癲呀>3<""
點知出去拎野食果陣就見到幾個聖呂既人-口-"

THEN我地入番ROOM係咁係到傻笑=]"

之後,,,去到2點55分既時候-V-"
WE點左個勁歌金曲黎唱-V-"
唱到3點05分先走~"~
就係咁,,,我地就唱多左人地5分鐘-V-"

唱完K就冇野做LU..."

之後,,,唔記得左邊個"題"出去CWB到TAKED貼紙相-0-""
之後,,,我又唔同呀媽講我去CWB>X<"
[今日我真係衰女呀>^<"]

去到之後-V-"影左2部新機-3-"
洗左我地$110/.\"
好彩AA制架姐...

影完之後就去過膠喇,,,
過膠完就走LU,,,
點知,,,落到去2樓...
出埋電梯...囡囡竟然-.-"
唔記得拎番個筆袋[當場O咀-.-"]
之後就即刻上番去拎-.-""

好彩~~~之後佢係拎得番既^^"

THEN就一齊搭番去香港仔喇...

我地係到THINK:一日就玩晒d野,,,咁之後咪冇野玩囉-.-"
咁咪就一定要溫書囉-.-""

最後就各散東西LU>3<"

番到HOME,,,就食飯,,,

一日,,,又平凡地過去LU

 

以上



2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


驚訝 分類: 返學日

今日,,,放學之後就去左大街個自修室喇[因為聽日測驗-v-'][同MIYALA]...
因為未齊人,,,SO WE就入左去先喇-.-"
之後TSUBASA同囡囡佢黎左喇WO-V-"
點知,,,係冇4個位既,,,咁我地就照溫-.-"
[其實係唔算溫既-.-"因為我地都唔識溫書既-V-""SO就係到玩喇-V-"不過係冇出聲既-V-']

"溫"完之後就出左呀爸癲喇^^"
出去呀爸癲同MIYALA去BUY書包^^"
buy完之後就拉左tsubasa去with me食野-V-"
[去左吉野家食好好味既牛肉飯-V-"
食完就去左OK便利店-V-"
TSUBASA去BUY雪糕-V-"
我就BUY左一本小說-V-"
[係支持小說村既作者既-V-"]
BUY左佢之後,,,就唔見左$38/.\[傷心中]

之後就各有各番HOME喇-V-"

番到HOME之後我就洗白白^^"
嗯~~好乾淨呢-V-"

THAN就睇我既小說-V-"
唔理我既功課-V-'
[都唔算唔理既~~係我唔小心留左係CLASSROOM姐^^"]

之後家姐番黎喇...
佢竟然問我有冇咩野唔識,,,
唔識就問佢,,,
好驚訝呢~~
BESUSE平時佢唔會理我架嘛-0-""

之後咪就問佢囉^^"

嗯~~~明左好多呢>V<"
THEN佢出左D數比我-.-"
做完之後,,,好多錯左/.\"

BUT太累喇...SO就去左SLEEP-V-"

一日就此完結^^"



以上



2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


海洋公園之日 分類: 假日

唉!!!"今日唔打住喇/.\"

聽日先補番比你地喇=3="

因為我實在太過太過累喇>3<"

************************

噢,,,今日[25-10-2006]我終於都打番呢日既日記喇-3-"

今日,,,一入到黎-V-:就緊係去搭果個唔知道咩車上去山上面喇-3-"
之後就一沖就沖去玩.......
之後唔講喇-0-"因為唔記得左=V="
想知就問下我喇^^"

 

以上



2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


2006-10-20 分類: 返學日

今日好無奈地原來係唔洗練籃球-.-""
而我,,,
又再一次瘀左咁帶左袋衫番黎-﹏-V"
係咪好叻女呢我-V-"
我雖然知我係好叻女-V-"
不過讚多唔好呀-V-'
會讚壞我架-V-""

好,,講番我既一日喇=]"

就係因為咁日唔洗打籃球,,,
所以放學就比囡囡佢拉左去同佢一齊係學校補習喇-﹏-"

點知,,,一開始佢地班個數學MISS唔係到=.='[我地唔同班架>3<"]
SO我同佢去左地下到,,,睇下有冇波打拿-V-"
好彩地=V="
我地見到大檸樂同唔知邊個係到打緊-V-"
之後就唔記得左點解同佢地打喇-V-"
[冇發喇...我咁冇記性-.-"點會記得咁小既事呢?!呵呵呵呵....]
唔知點解,,,個波去到我身邊呢,,,
我都係係果野到呆左=﹏=V""

之後玩玩下就悶LU
所以就上番201室喇...
一上到去,,,就見到佢地個數學老師喇...
果野,,,唔知點解超想淆底-.-
之後就比囡囡拉左入去=.="
坐低冇幾耐,,,個老師問,,,
你隔離個同學係邊個黎架-.-"
之後個頭,,,,好似標左點冷汗出黎-.-;
好彩~~我果個又可愛,,,又令女既囡囡幫我解困,,,
佢講:哦~佢係陪我讀架咋...
[好似係咁講]
之後唔知點解四周既氣氛好唔掂=-=

好,,,可以走得LU-3-""
之後我地[我,囡囡仲有呀寶]出左校門,,,行落下面果個巴士站,,,
之後行入士多到買我地最愛既野食>333<"
咪住-.-""點解,,,,
今次我地係冇人講過話BUY FOOD,,,就自動自覺行入左架=口=""
OH!!死喇,,,我地一定係食上癮喇>^<"
再係咁既話,,,咁咪肥死我LO=^="
我已經肥架喇,,,再係咁...真係肥死我喇/.\""
好,,,算喇...肥就肥喇...我唔MIND>3<"

今次買左2串FISH蛋,1串燒賣同2杯古古力既雪糕-V-"
嗯~~~よい味~~

之後出番去冇耐,,,見到2個師姐WO-0-""
呀寶佢地就跑過去LU-﹏-"
我?!我冇呀...都唔係同佢地好熟姐-﹏-V"
之後冇喇喇有個走左過黎,,,
話要同我同班長仔傾計-口-""
之後佢就好快咁介紹自己=口="
企左我隔離冇耐,,,就話呀寶佢地蝦佢=.="
爆晒佢地D秘密出黎-﹏-""

我就好無奈咁同佢講:咁開心?!講D黎聽下,,,=.="
之後佢就冇理我LU-﹏-"
之後呀寶佢地番黎,,,個個姊姊走左LU-.-"
得番我,呀寶,,囡囡,,師姊同班長仔,,,
之後94A番左LU-.-"
不過係單層既,,,算,,,照上
上到去之後,,,我地企係出口到傾計-口-""
佢一開門,,,我就一齊拍係門邊,,,

嘿嘿-V-""不過我係車上面都冇錯過D野,,,-V-"
我又見到果對野坐埋一齊喇>#<"
都唔明男既怕乜羞
比得我地知就預左架喇-.-""
不過~~我冇衰到係到都要玩佢-.-"
我就繼續TAKE MY計

好~~落車LU...之後去左數地行一陣...
行晒LU--"就去左囡囡HOME,,,
亂就亂左D...不過都唔係好亂姐=]
之後幫下佢手做功課^^"
點知...唔識做=.=""
算,,,我畫畫-.-""

之後佢老豆番黎LU-.-"
嘩!嚇鬼咩?!

THAN佢講左句:咁夜仲唔走,,,你屋企人唔擔心架咩
呢句好似係到趕我地走咁,,,
趕住去做愛咩?!

好,,,好想快D聽日-V-"
聽日去OP...雖然冇夜飛,,=[
不過,,NO問題,,,照玩日頭-V-"
大家咁就要留意下我聽日個日記喇=3="




以上