今日好無奈地原來係唔洗練籃球-.-""
而我,,,
又再一次瘀左咁帶左袋衫番黎-﹏-V"
係咪好叻女呢我-V-"
我雖然知我係好叻女-V-"
不過讚多唔好呀-V-'
會讚壞我架-V-""
好,,講番我既一日喇=]"
就係因為咁日唔洗打籃球,,,
所以放學就比囡囡佢拉左去同佢一齊係學校補習喇-﹏-"
點知,,,一開始佢地班個數學MISS唔係到=.='[我地唔同班架>3<"]
SO我同佢去左地下到,,,睇下有冇波打拿-V-"
好彩地=V="
我地見到大檸樂同唔知邊個係到打緊-V-"
之後就唔記得左點解同佢地打喇-V-"
[冇發喇...我咁冇記性-.-"點會記得咁小既事呢?!呵呵呵呵....]
唔知點解,,,個波去到我身邊呢,,,
我都係係果野到呆左=﹏=V""
之後玩玩下就悶LU
所以就上番201室喇...
一上到去,,,就見到佢地個數學老師喇...
果野,,,唔知點解超想淆底-.-
之後就比囡囡拉左入去=.="
坐低冇幾耐,,,個老師問,,,
你隔離個同學係邊個黎架-.-"
之後個頭,,,,好似標左點冷汗出黎-.-;
好彩~~我果個又可愛,,,又令女既囡囡幫我解困,,,
佢講:哦~佢係陪我讀架咋...
[好似係咁講]
之後唔知點解四周既氣氛好唔掂=-=
好,,,可以走得LU-3-""
之後我地[我,囡囡仲有呀寶]出左校門,,,行落下面果個巴士站,,,
之後行入士多到買我地最愛既野食>333<"
咪住-.-""點解,,,,
今次我地係冇人講過話BUY FOOD,,,就自動自覺行入左架=口=""
OH!!死喇,,,我地一定係食上癮喇>^<"
再係咁既話,,,咁咪肥死我LO=^="
我已經肥架喇,,,再係咁...真係肥死我喇/.\""
好,,,算喇...肥就肥喇...我唔MIND>3<"
今次買左2串FISH蛋,1串燒賣同2杯古古力既雪糕-V-"
嗯~~~よい味~~
之後出番去冇耐,,,見到2個師姐WO-0-""
呀寶佢地就跑過去LU-﹏-"
我?!我冇呀...都唔係同佢地好熟姐-﹏-V"
之後冇喇喇有個走左過黎,,,
話要同我同班長仔傾計-口-""
之後佢就好快咁介紹自己=口="
企左我隔離冇耐,,,就話呀寶佢地蝦佢=.="
爆晒佢地D秘密出黎-﹏-""
我就好無奈咁同佢講:咁開心?!講D黎聽下,,,=.="
之後佢就冇理我LU-﹏-"
之後呀寶佢地番黎,,,個個姊姊走左LU-.-"
得番我,呀寶,,囡囡,,師姊同班長仔,,,
之後94A番左LU-.-"
不過係單層既,,,算,,,照上
上到去之後,,,我地企係出口到傾計-口-""
佢一開門,,,我就一齊拍係門邊,,,
嘿嘿-V-""不過我係車上面都冇錯過D野,,,-V-"
我又見到果對野坐埋一齊喇>#<"
都唔明男既怕乜羞
比得我地知就預左架喇-.-""
不過~~我冇衰到係到都要玩佢-.-"
我就繼續TAKE MY計
好~~落車LU...之後去左數地行一陣...
行晒LU--"就去左囡囡HOME,,,
亂就亂左D...不過都唔係好亂姐=]
之後幫下佢手做功課^^"
點知...唔識做=.=""
算,,,我畫畫-.-""
之後佢老豆番黎LU-.-"
嘩!嚇鬼咩?!
THAN佢講左句:咁夜仲唔走,,,你屋企人唔擔心架咩
呢句好似係到趕我地走咁,,,
趕住去做愛咩?!
好,,,好想快D聽日-V-"
聽日去OP...雖然冇夜飛,,=[
不過,,NO問題,,,照玩日頭-V-"
大家咁就要留意下我聽日個日記喇=3="
以上 |