嗚~~~
今日好黑仔呀/.\"
I.H.小測到好多都唔識呀....
基本上黎講係大空白架/.\"
都唔知點解咁鬼死難架.\/."
根本唔係人做架.\/."
之後交完卷個人個FEELING係DOWN晒/.\'
果時好想搵人大把大把咁去打我塊面!!
不過都係冇-X-V"
嘩嘩嘩!!!
今日班上面果對比我地玩死喇-V-"
真係整到我笑到肚痛/.\""
今日跟學校去睇話劇WO,/
之後一上車,,,
超LOVE坐後面既我,,,
緊係同FD子上車,,,
令到後D既位喇=]"
點知...
我發現左,,,
我地1K班既第一對...
坐左係我右手面,既後面到,,,
你都知道架喇,,,
我地呢班D人咩都玩架嘛-V-"
見到佢地玩喇WO@V@"
我呢個咁壞既小惡魔點解錯過呀,,,"
我地係到叫佢地跟住我地去做一D動作喇WO-V-"
點知我地點做,,,佢地都唔理WO-.-""
有D傷傷地心TIM-.-V"
好,,,落車LU,,,"
我地呢D咁~~~好心既人,,,
就緊係行先,,,比佢地2位慢慢行,,,談談情架LA-3-"
[係咪好叻呢-V-"雖然唔係我叫既,,,不過都要講下出黎,,,分享下呀嘛=V="]
後來,入到去睇喇...佢地咁就要分開喇/.\"
[因為佢地個學號一個十幾,一個43-.-'']
[而且係跟學號坐-.-"唔分開就奇喇掛-V-"]
而且...我同呀寶坐呀>3<"[記住,,,呀寶係女黎既-.-"]
好...入到去之後果D就唔講喇...因為實在係太悶喇>.<"
之後睇完,,,上番車LU>V<V"
好,,,定我又揀個後面既位先-V-"
咁又可以玩到喇-V-"[嘩~~~有陣陣既魔鬼笑聲傳入你地既耳仔喇]
嘩!好野-3-"呢部車大D可以坐多D人一齊玩L=3=""
咁次佢地真係唔死唔得喇,,,"
一開始我地要佢地拖手仔[人:下,,,得呢D咋?!我:係咁架喇...唔係你想點呀?!中1咋,呀生!],之後我地逼個男:一係抱,一係KISS,一係屌,一係就講我愛你5次-V-"WAKAKAKAKA...[明智既你,,,知道我地中1仔,,,就係會揀講野喇-V-"]不過,,,要講野...邊有咁簡單呢?!聲要去到肥波叔叔到,,,聲呢D野,,,KAKA,,,緊係裝聽唔到架喇-V-"[嘿嘿!!係咪好叻呢我>3<"]要佢講好多次-.-""
之後我地更要個男一係講4個字,,,一係就講6個字-V-"佢地分別就係:我要屌你,同埋:我愛你.XXX!咁囉-V-"
我當然支持佢講小D字喇>V<"
不過可能佢口水多呀-.-"
想講多D字呀,,,SO就講左6個字-V-"
其實我真係有THINK過架,,,"
WE咁大聲講-.-"MS.KAM會唔會聽到呀拿-3-"?!
可能喇-V-"
依依依@@"好似MISS左D野喎-V-"
我地仲要佢地拖住手仔向上比人睇3秒呀-V-""
真係HAPPY架姐>3<"
依家我THINK差唔多全班同MS.KAM都知道佢地拍緊架喇-V-"
加上我打D野,,,唔想唔知都唔得喇-V-"
[我同大家講呀,,,呢D野係真架-V-"不過唔知道點解有個傻仔睇左我咁耐野,,,都唔留CM AR-V-"]
如果果2個人見到呢D野,,,聽日唔會打死我喇-3-""
以上
|