|
|
|
| 6.Sep.09
琴日:
返佐1大早既學;
好多功課做-3-.
上兩堂數. ah SIR超搞笑-3-
英文堂好似打仗咁.T3T
----------------------------------
晏就:
同L.K.R.S 去街; (^3^)
原來S之前有同過佢MSN.
之後去整錶. 然後去影貼.
見到個CHERRY. but吾食得;
---------------------------------------
夜晚:
去佐L.K.HM. 痴餐;D
之後去睇煙花.
係巴士站度等.小花.小包.
兩個小妹妹. >3<
搭TAXI過觀光塔.
D煙花好令. ^3^
等埋RING黎. 10點. NA
10點15分走人.
逼BUS. 超多人-,-
------------------------------------
星期日:
今日要做D咩呢.?
食飯. 溫習. 背書-3-
PHOTO:
 
 
| | ♥發表時間:2009-09-06 01:55 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 210 | »
|
|