3.Sep,09
第2日返學啦.心情;? (OK拉) 早上: 同TO.K1齊返學. 買早餐食. 以後應該都會係咁架NA 中午就返屋K拎D野. 好熱AH. 就去TO屋K洗頭.食烏冬. 食餃子.(正) 晏就: 上化學堂好好玩; 未試過上化學上到咁風趣.XD 放學LU. 搵佐ah SIR就走; 7RING接我.TO.K. KAZ走. 去大家樂HI TEA. :D 影佐D相. TO.逼我強吻佢.t3t; 加我新MSN: [email protected] MY NAME IS BECCA;D
-END-