|
|
|
| up blog;
日子真係過得好快-3-
返學既時間都就快到na,
林達鑫話我知, 我讀戊班;
希望係高中的日子入面, 會有理想既成績na; 
2009年8月17日
訓到2點幾~_~pig
之後起身換衫同蕭美出大6;
任務:幫細佬整返對鞋,幫老豆幫煙(好乖女)
出到去, 去佐食蒙古既過橋米線;
食飽就去睇啲鍊; 蕭美買佐3條;
之後去玩鞋 , 去到啲鞋鋪度, 狂試佢d鞋;
呵呵..玩佐沒幾耐, 蕭美睇中佐對鞋; 60蚊~_~
跟住再跟住...我都睇中佐對高爭鞋;305蚊,
3吋;
之後返澳門na;
細佬副眼鏡拎得na; 所以同蕭美去佐百佳果邊;
拎佐眼鏡再行百佳; 頂-3- d野平到物咁;
我買佐個melody d野.. 我想裝化妝品;D

~距離生日仲有9day~
18:
今日去佐to hm:
呵...食佐烏冬,餃子
Ring拎佐部即影即有既相機黎..
我地影佐好多相^3^
hapy::
| | ♥發表時間:2009-08-18 02:55 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 210 | »
|
|