|
|
|
| 舊既吾係`新既點黎,?
2009年7月30日
換衫,化妝, 洗頭.(麻煩)-3- 呵..
之後就去柑hm'
入到去-3- 佢隻狗大隻佐.恐怖佐,
之後佢個妹出佐黎..呵呵;
兩姐妹係度互屌.. 好搞笑
之後同佢妹係度睇電視..
大約8點7度.. 叔叔返佐黎..
我都準備走na'
落去塔taxi去聚龍軒, 搵cindy a_a
等你地等到好耐t3t'
再等埋fun..
跟住就去東昇,
好彩有位姐^3^
之後黑柴都黎埋.. 呵呵...
食飽之後.. 本身諗住去睇戲.-3-
不過都沒睇到.. 去佐打機;
悶悶悶悶悶. t3t'
最後黑柴送我返屋k ^3^
買炒牛河比細佬食,
居然吾比d我食. fuck

| | ♥發表時間:2009-07-31 02:58 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 210 | »
|
|