|
|
|
| 昨天
老公送佐我返hm
諗住可以上msn;
點知........
ah叔打佐個電話黎-3-
話8號風球, 不如出去打邊爐;
之後全家換晒衫.. 去佐新益果邊間東昇打;
ah叔識個老細..
吾收我地服務費.. 比佐好多張9折卡我..
有好多趣事..
返到屋k.. 好肚痛;
食佐粒藥之後就訓佐 
今天
2點幾起佐身,
待續...
| | ♥發表時間:2009-08-05 03:00 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 210 | »
|
|