|
|
|
| 前日關佐個blog;
好多人問我拎pw, 呵,
(原來你地咁想我打blog)
2009年7月30日
12點起佐身,
跟住沖涼..
到2點幾.. 開始換衫^3^
去搵cindy,
好耐都沒見你, 好開心xd
到佐7點,
同佢1齊飲湯,
哇, d魚好好味, ;D
之後上水坑美, 傾佐好多野xd
我買佐1條鏈, 1對耳環,
cindy買佐條裙, 好美,!!
然後塔taxi 去搵黑柴-3- 呵...
最後搵fun去也也食糖水,
相相相:::::::
 
 
| | ♥發表時間:2009-07-30 02:30 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 210 | »
|
|