7 15
琴日同柑出大6,
朝早10點就起佐身, 
之後等柑黎我hm樓下, 塔車出大6;
出到大6, 買佐個"章魚燒"食,
再買杯芒果沙冰飲, xd
之後去佐亞西亞拉,xd
幫我拉果個師傅叫ah旺' ok令仔'
佢問我:今日吾洗返工咩?
我笑佐甘答佢:我今日吾洗返學, haa
拉個頭要5粒鐘, 
之後去食齒留香,
見到黑妹,佢見我吾到;D
再返MC;
搵條仔, 陪佢食野'
之後返hm, 睇壬老虎, ';D
7 16
12點起佐身';
(樓上條仆街真係有錢, 日日囉個電鋸黎鋸,)
`搞到我訓吾到, t3t'
跟住換衫, 沖涼'
等老公收工去食嘢,xd'
photo:::::::::::::::::::::::::


end
|