|
|
|
| -'我快樂嘛?!' 不快樂=)
-點解?' 唔知道.!
---------------------------------------------------------
星期五bl0g'
- 今日本黎同茜去街- -'不過佢又要返工'
- 咁就同Bella去啦>_<v'
- 去daiso門口等佢'
- 條八婆' 好耐都未黎- -'
- 咁知開令仔少帥係果頭' 就call佢'
- 佢話黎搵我>_<v' 嗯嗯'
- 見到佢啦.. haa" cut佐個頭' 幾令仔'
- 我著對b00t 高佐架- -' 少帥都高過我啦
- 我沒鬼用' xDD!
- 之後同少帥傾佐陣 '
- Bella黎佐-_-' 嘩..少帥話佢好得2'
- 我就覺得佢好令囡' xDD!'
- 之後同郭少去佐蜘蛛門口' 沒入到去- .-'
- 同Bella去佐食m記 '
- 傾佐好多野 ' 影佐d相a_a'
( 相簿度 )
之後去見佐希` -_-' 真人都沒相咁得2' 車'
- 之後走啦 `返鋪頭- -'
a_a' 仲係daiso買佐d野' xDD!'
-僮僮話見到我- -' 話我高v_v'
之後返鋪頭- 同細佬玩大富翁' 幾好玩'
- 玩到差唔多上下'
- 同老母返屋k啦' 摟住老母行路' Haa =]
| | ♥發表時間:2009-01-31 02:23 AM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 210 | »
|
|