|
|
|
| 今日自己1個返學 `>3<'買佐個豬扒河河食
返到課室調位拉 ` 後面系朱寶玲同肥仔占士>3<'<--死肥仔
上堂好悶 `1路咁上 ... 唉
中午返佐屋企食飯 `漏佐個板畫系屋企. 要返去拎 `
畀ahh sir話我既板畫天真-vv-' 佢吾識欣賞 '' 我吾怪佢 >3<"
跟住放學果陣 `要背曬d歷史先準走-vv-' 好難背..聽日仲要背 `陰公唷..
我地畢業旅行吾系可以3個一間ahh `我地系多佐個女仔出黎先可以架炸-vv-' 笨日 `笨郭少-vv-'
| | ♥發表時間:2008-12-09 08:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 210 | »
|
|