R
一次如再一次
carmenbb227
暱稱: ★`Ms Rbc:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
 


終於係慈青營度返黎拉..  有好玩同吾好玩啦..  從中好多樂趣架.. haa"
前日系學校出發..  去到我地既目的地.. .嘩... 好大風阿.. 沒人開門..狂系個門口度食西北風.."
最後就當然系入到啦.. 跟住d 人就介紹曬d sir. miss..分配好d房.. (房畀我想像中良好)^3^."

帶我地既sir.  分別系.. ron sir.  接生sir.. 仲有一個吾記得佢叫咩 ..
同我一間房既系:寶怡.. 梁慧怡. 張靜.. 茜茜..

跟住玩一個高空行橋``本黎我諗住吾玩.. 跟住阿接生同我講.. 玩啦.. 跟住我就玩啦..
好驚架-vv-''   自己又喂高喔..  跟住行佐第一步.. 開始腳震啦...  跟住就系度叫..  想爬住黎行.
有個阿sir就叫我企起身... 接生又叫我爬..  跟住接生又叫我企起身..  我都吾知聽邊個講.... 好亂ahh.  
最終都係爬..  搞掂lu..  落返去果陣都好驚架...   
(如果我當時吾玩.. 我衣家會吾會後悔呢 ?  .. 我相信自己一定會後悔..  寶怡佢地講... 難得有呢d活動..  咁難得..  一定要試架..^3^) 

分配好d房.. 就有好多節目啦.. ^3^"  玩... 玩... 玩... 玩..  跟住食飯..  
到佐食夜晚果餐飯啦>...由阿茜煮飯..  ...  煮... 煮... 煮...  幾經辛苦..   睇住佢地煮好一餐飯..
分別有..   瘦肉米粉菜湯...  腸仔炒瘦肉..  可樂雞翼..  (最難食是可樂雞翼)
食飽.. 就洗野.. d人好衰ahh..  吾洗野.. 就走佐-vv-''我地就要幫佢地洗.... 洗.. 洗.. 洗.. 洗.. 洗...

haa.   洗曬野..  跟住就即刻衝入房.. 拎睡衫.. 再衝入廁所.. 搶曬d位佢.. 呵呵.. 
沖完拉..  跟住張靜佢地話要影相..  就影... 影... 影...影..  
跟住就開杯面派對 ...  食.. 食..食..   食到想嘔-vv-'' 陰公..

到佐今日啦..  亦都係最後一日.. 我好早起佐身..  6點幾就起佐身..  因為個肚仔好飽.. 訓吾到-vv-"
跟住就嘈醒曬d人....  跟住就刷牙..洗面..梳頭..  汁衫.. 幫曬佢地接被.. 
夠鐘落去集合啦..  ....................................................................................................................................

3點鐘啦.. 要走啦.. 好吾捨得...  走果陣仲夾親隻手指.. 流佐小小眼淚..^3^"....返到學校.. 解散.. 聽日照常上課.. 唉/\/\  慘

發表時間2008-11-28 05:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]