終於係慈青營度返黎拉.. 有好玩同吾好玩啦.. 從中好多樂趣架.. haa"
前日系學校出發.. 去到我地既目的地.. .嘩... 好大風阿.. 沒人開門..狂系個門口度食西北風.."
最後就當然系入到啦.. 跟住d 人就介紹曬d sir. miss..分配好d房.. (房畀我想像中良好)^3^."
帶我地既sir. 分別系.. ron sir. 接生sir.. 仲有一個吾記得佢叫咩 ..
同我一間房既系:寶怡.. 梁慧怡. 張靜.. 茜茜..
跟住玩一個高空行橋``本黎我諗住吾玩.. 跟住阿接生同我講.. 玩啦.. 跟住我就玩啦..
好驚架-vv-'' 自己又喂高喔.. 跟住行佐第一步.. 開始腳震啦... 跟住就系度叫.. 想爬住黎行.
有個阿sir就叫我企起身... 接生又叫我爬.. 跟住接生又叫我企起身.. 我都吾知聽邊個講.... 好亂ahh.
最終都係爬.. 搞掂lu.. 落返去果陣都好驚架...
(如果我當時吾玩.. 我衣家會吾會後悔呢 ? .. 我相信自己一定會後悔.. 寶怡佢地講... 難得有呢d活動.. 咁難得.. 一定要試架..^3^)
分配好d房.. 就有好多節目啦.. ^3^" 玩... 玩... 玩... 玩.. 跟住食飯..
到佐食夜晚果餐飯啦>...由阿茜煮飯.. ... 煮... 煮... 煮... 幾經辛苦.. 睇住佢地煮好一餐飯..
分別有.. 瘦肉米粉菜湯... 腸仔炒瘦肉.. 可樂雞翼.. (最難食是可樂雞翼)
食飽.. 就洗野.. d人好衰ahh.. 吾洗野.. 就走佐-vv-''我地就要幫佢地洗.... 洗.. 洗.. 洗.. 洗.. 洗...
haa. 洗曬野.. 跟住就即刻衝入房.. 拎睡衫.. 再衝入廁所.. 搶曬d位佢.. 呵呵..
沖完拉.. 跟住張靜佢地話要影相.. 就影... 影... 影...影..
跟住就開杯面派對 ... 食.. 食..食.. 食到想嘔-vv-'' 陰公..
到佐今日啦.. 亦都係最後一日.. 我好早起佐身.. 6點幾就起佐身.. 因為個肚仔好飽.. 訓吾到-vv-"
跟住就嘈醒曬d人.... 跟住就刷牙..洗面..梳頭.. 汁衫.. 幫曬佢地接被..
夠鐘落去集合啦.. ....................................................................................................................................
3點鐘啦.. 要走啦.. 好吾捨得... 走果陣仲夾親隻手指.. 流佐小小眼淚..^3^"....返到學校.. 解散.. 聽日照常上課.. 唉/\/\ 慘
|