|
|
|
| v_v ` 今日好凍阿.. 吹到個頭不似人形....
今日詩婷sd佐條sms畀我.. 話吾同我一齊返學.. 我要自己一個返..."
跟住就買佐早餐食.. 好悶既早上.. 上英文堂.. 派佐張writting.. 得57 分-v-"
然後晏就.. 派張化學-v-" 睇到張化學考試卷就眼火爆..
本黎系60 分, 賴sir個衰人.. 扣佐我兩分.. 搞到我吾合格.. 唉... 天意弄人.. t^t"
下一堂就系上公民-v-'' 謝sir真系勁.. 成堂課系度講.. "一國兩制" 我地咁細過.. 講埋d基本法畀我地知-v-"
因為上個星期系考試既關係.. 我地今週連續四日.. 吾洗上督課堂.. 不過聽日有個廣坐.. 要聽.. 浪費時間!_!'''
返到屋企啦.. 唉.. 本黎諗住同浩明妹去信達果邊.. 不過.. 細佬未返黎.. 佢又吾記得帶鎖匙.. 我要系屋企等佢-v-"
幾時系校運會阿 `?- 應該是下個星期吧. ?- 
| | ♥發表時間:2008-11-10 04:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 210 | »
|
|