|
|
|
| `今日.. 放早佐阿..
v3v" 一放學就返佐屋企.. 放低書包就開電腦lu.
.... 跟住就沖涼食飯... 好好送..
有蝦.仙貝.. 菜.. 濠仔炒蛋.. " 田七湯.. (好難飲-好苦)
個電腦仲未做阿 ` ...點算好呢-v-"
| | ♥發表時間:2008-11-18 08:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 210 | »
|
|