|
|
|
| 悶悶的一日...
今日以為有得去買水樽.. 點知李浩明吾得閒ah.-vv-''
唉... 個木好難雕.. 拎佐出去鋪頭要叔仔幫我雕..
順便系埋佢度... 打邊爐.. 嘩.. 肥牛.. 蝦. 好多野食ah...好正.. 好好味..
聽日就要返學啦 ... 吾中2上堂.. 好悶.. 又有好多野測啦..
好想快d到聖誔節. ~V~.. 我想要禮物ah. 未試過聖誔有禮物架..
^33^; 
| | ♥發表時間:2008-11-30 07:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 210 | »
|
|