|
|
|
| 點解會咁呢.?!
搞笑. 衣家沒晒以錢果種開惢`同埋食野沒晒胃口啦~
吾想咁樣a''a 因為... 好辛苦~ 好似傻婆咁樣.. 傻笑..傻笑..
傻ge; .. 做翻原本ge自己,吾好再咁樣,,就快要開學lu.,;1定要
升到f 4’
琴日同明出去.. 等佢黎接我.. 等佐好耐.. 佢系狗場果邊塞車""
好累.. 企系度.. 又熱喔. 真系好辛苦.. 等到佢黎. 跟住又去佐
余榮記食.. 其實果陣都未肚餓.. 好浪費a''..可能沒佐怡同何b
系度la.. .. 好似缺少佐d野咁... 點解會咁樣架 唉 
| | ♥發表時間:2008-08-20 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 210 | »
|
|