唉.. 咁次個假期真系好鬼死悶.. 成日系屋企都吾知玩d咩好..' 個勁舞又悶 .... 硬系覺得打日記好似傻傻地咁.. 好想出街玩丫.. 吥過吾知點解又吾舒 服.. 琴日出大陸.. 同埋丫媽. 剪佐個頭.. 修佐眉.. 跟住去灣仔食海鮮.. 揀海鮮果陣好吾舒服.. 好q想嘔..
個胃真系好麻煩... 成日都吾舒服.. 食果餐飯都吾好食ge.. 系得個湯好飲..個天好熱丫.. 好沉悶.. d fd 好忙.. 個個出晒街.. 咁鬼熱.. 都吾知佢地出晒去做物鬼 -n-''