|
|
|
| <~~~ 我菂小美術.. 再加上燒味幫我弄那個.. 這一段菂美術考術有78分唷 ` 真是好難得菂 .
...v__v'' 我好想再入多次鬼屋阿.. 不過沒物人再想入多次.. ,同埋覺得入多次好貴.. 吾,詆.. 所以.. 我決定佐用果d錢同浩
明妹去打邊爐 .. 呵 >[]<''
不過.. 今日吾系好開心阿.. 因為(..........),所以(.................)! 點解咁樣架呢..
下個星期就要考試了 ` 我一定要考高分.. 拉返好d成績.. 如果吾系.. 就會好易留班啦..
a__a' 考完試之後就系校運會啦.. 嘻.. 今次吾洗我跑啦.. 我只系做個小後備... 4x100 ge 女仔.. 加油阿... 吾好暈低..
要我幫妳地-v-'' 因為我沒諗過要落場阿.. 呵.. 我就系咁懶ge咩.. 千其吾好有d物野意外... 呵...
<~~
呢張圖片 ` 嘻 .... 系我同琳琳小妹妹.. 1齊影架.. 好有歷史介值.. 呵.. 果晚玩得好開心阿.. v__v 下次再影過...
一定會影得更加令.. 呵呵.. 因為妳系我一世都好朋友唷 .. 妳系最明白我諗咩ge.. 仲有.. 妳同我中意ge野././有好多
都系一樣ge.. 有妳呢個gd fd .. 我己經好滿足了 我爰妳唷. 琳琳 v_v' ( 示愛 )
<~~ 呢張.. 嘻
系我.. 琳琳. 柑柑. 容婉瑩.海狗.. 1齊影架.. 雖然就怪佐d.. 不過都好好玩.. 系去完漁人碼頭果陣時..
亂逛街.. 影架.. !!!!!!!!!!!!!!!
次次出街都系吾舒服-.-'' 唉...個身體好吾掂.. -v-'' 吾想有咁ge身體
好驚..考試會拉吾到d分阿.. miss話我咁樣.. 上到高中會好辛苦架.. 點算好了.. 搵個人幫 我諗下計仔啦..
我好想識多d fd 阿.. t^t.. 覺得自己好似好少fd咁.. 以前小學d fd.. 衣家都沒聊絡了.....系時候.. 做電腦考試啦..
聽日就要檢查.. 好麻煩,. 又要地理小測.., a__a'
| | ♥發表時間:2008-10-28 08:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 210 | »
|
|